Za 2019. godinu

Tvrtka Aduro ideja d.o.o. uvrštena među 10 najboljih pružatelja telekomunikacijskih rješenja u Europi

Nenad Raca
Foto: PR FOTO
06.06.2019.
u 17:46

Njihova su poslovna rješenja uspješno implementirana i dalje se razvijaju u mnogim telekomunikacijskim tvrtkama na hrvatskom, švedskom i baltičkom tržištu

Ugledni europski časopis za tehnologiju CIO Applications Europe hrvatsku tvrtku Aduro ideja d.o.o. uvrstio je među "Top 10 Telecom Solution Providers in Europe 2019" koji predvode sljedeću generaciju tehnoloških lidera s najvećim utjecajem na razvoj telekomunikacijske industrije.  

Proteklih nekoliko mjeseci komisija časopisa CIOApplicationseurope.com sastavljena od najeminentnijih ICT stručnjaka analizirala je više stotina pružatelja telekomunikacijskih rješenja iz cijele Europe između kojih su tvrtku Aduro ideja d.o.o., jedinu iz Hrvatske, uvrstili među 10 najboljih koje svojim najinovativnijim tehnološkim rješenjima imaju veliki utjecaj kako na buduće telekomunikacijske trendove, tako i na razvoj usluga na europskom, pa tako i hrvatskom telekomunikacijskom tržištu.  

– Razumijevanje jedinstvenih tehnoloških zahtjeva telekomunikacijskih kompanija te razvoj rješenja usmjerenih na pružanje jedinstvenog korisničkog iskustva, kako na strani telekom operatora tako i na strani krajnjeg korisnika telekomunikacijskih usluga, glavna je premisa našeg poslovanja – istaknuo je Nenad Raca, vlasnik tvrtke koju je pokrenuo 2007. godine. Do tada je radio upravo u telekomunikacijskom sektoru, u segmentu razvoja inovativnih telekomunikacijskih rješenja i usluga.

Njihova su poslovna rješenja uspješno implementirana i dalje se razvijaju u mnogim telekomunikacijskim tvrtkama na hrvatskom, švedskom i baltičkom tržištu. U Aduro ideji su pronašli pouzdanog i inovativnog partnera koji zna prepoznati i predvidjeti potrebe tržišta te ih pretočiti u inovativna rješenja.  

U tvrtki Aduro ideja d.o.o. radi 18 vrhunskih ICT stručnjaka, a s obzirom na potrebe klijenata i tržišta, plan je daljnje zapošljavanje i širenje poslovanja. Tvrtka osim za telekom sektor razvija poslovna softverska rješenja i za sektore ugostiteljstva, logistike, distribucije i prodaje robe široke potrošnje, a razvijaju i rješena po narudžbi, odnosno „custom made“ rješenja. Osim razvoja i implementacije, Aduro svojim klijentima pruža i korisničku podršku 24/7, 365 dana u godini.

Ključne riječi

Komentara 1

MA
marko77
23:22 07.06.2019.

Vidim da se komentari brišu? Zašto? Zar nije cilj Večernjeg lista dati relevantnu informaciju. Dakle, ako potražite ovu nagradu na internetu, nećete je naći, osim u reklamnim člancima. CIOReview, vlasnik CIOapplicationseurope.com bavi se prodajom reklamnih članaka i "pozicijama" na "toptop listama", što je ujedno i ovdje slučaj. Čisti reklamni članak. U članku spomenutu tvrtu očito nije briga o vlastitom imidžu, jer je svaka IT firma koja se natječe na relevantnom segmentu nakon čitanja članka ljubomorno "izguglala" da vidi zašto i kako je netko došao na takvu poziciju u europskim razmjerima i shvatila o čemu se radi, pa se ovim člankom može impresionirati jedino neuki puk i kumice s placa. Evo o CIO review sa quore: https://www.quora.com/How-is-the-publication-CIO-Review-viewed-in-the-industry-as-a-source-of-information-about-companies. Samoj jedan twitter feed u kojem se vidi o čemu pričam. https://twitter.com/sethgrimes/status/374945549968875520 Dakle hoćemo opet brisati komentare? Ako su vam i platili da objavite, nije vaš problem što su platili "nagradnu plaketu".

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije