Damiru Totu, direktoru tvrtke HŽ Vuča vlakova, jedan od prvih poteza nakon što je početkom ožujka ove godine imenovan na tu funkciju bila je nabava limuzine za sebe.
Naslijedio mazdu
Tot si je tako nabavio novi Citroen C5 vrijedan 257,7 tisuća kuna, iako je Vuča Vlakova prvi kvartal godine završila s gubitkom od 2,1 milijun kuna. Usto, za nekoliko mjeseci tvrtka Vuča vlakova neće više ni postojati jer će se podijeliti između HŽ Putničkog prijevoza i HŽ Carga pa ni Tot uskoro neće biti direktor. Totov prethodnik na čelu Vuče vlakova vozio je pak automobil mazdu 6 karavan. Vuča vlakova je 18. travnja raspisala natječaj za novu limuzinu svog direktora, a prema specifikacijama je bilo jasno da Tot želi nabaviti baš Citroen jer se među obveznom opremom navodi i hidraulični ovjes koji imaju isključivo Citroenova vozila.
Natječaj za nabavu vozila za direktora Tota završen je 8. svibnja i na njega je stigla samo jedna ponuda, što je bilo i očekivano s obzirom na specifikaciju tražene limuzine kojoj je mogao udovoljiti samo jedan proizvođač automobila. Na naše pitanje zašto je naručio novu limuzinu za sebe, Tot je odgovorio da postojeći operativni leasing službenog osobnog vozila istječe s 31. svibnjem ove godine. Tot usto tvrdi da su u dokumentaciji za nadmetanje definirane tehničke specifikacije vozila i da nije navedena marka i tip vozila pa kaže da to znači da su zainteresirani ponuđači mogli ponuditi bilo koju marku i tip vozila koji zadovoljavaju po tehničkim karakteristikama!
Morao vratiti staro vozilo
Naši sugovornici znaju za zbivanja u HŽ-u i kažu da je Tot mogao jeftino otkupiti mazdu koju je naslijedio od svog prethodnika, no Tot tvrdi da postojeći automobil nije mogao biti otkupljen jer je u ugovoru o leasingu za taj automobil navedeno da se primatelj leasinga obvezuje nakon isteka ili prijevremenog prestanka ugovora automobil vratiti. No Tot je ostao bez odgovora na naše pitanje kako objašnjava nabavu nove limuzine za sebe u situaciji kad Vuča vlakova ima milijunske gubitke, a uskoro ta tvrtke više neće ni postojati.
treba Damiru kičmatrans a ne C5