lista prioriteta

Tvrtka grca u dugovima, a novi si direktor prvo naručio limuzinu

\'28.03.2012., Zagreb -  Hrvatske zeljeznice, Mihanoviceva 12. Predstavnici Ine i HZ Vuce vlakova potpisali su ugovor o isporuci goriva za iduce cetiri godine. Damir Tot Uprava- direktor HZ VUCA VLAKO
Marko Prpić/PIXSELL
23.05.2012.
u 07:35

Tot je nabavio novi Citroen C5 vrijedan 257,7 tisuća kuna iako je Vuča Vlakova prvi kvartal godine završila s gubitkom od 2,1 milijun kuna.

Damiru Totu, direktoru tvrtke HŽ Vuča vlakova, jedan od prvih poteza nakon što je početkom ožujka ove godine imenovan na tu funkciju bila je nabava limuzine za sebe.

Naslijedio mazdu

Tot si je tako nabavio novi Citroen C5 vrijedan 257,7 tisuća kuna, iako je Vuča Vlakova prvi kvartal godine završila s gubitkom od 2,1 milijun kuna. Usto, za nekoliko mjeseci tvrtka Vuča vlakova neće više ni postojati jer će se podijeliti između HŽ Putničkog prijevoza i HŽ Carga pa ni Tot uskoro neće biti direktor. Totov prethodnik na čelu Vuče vlakova vozio je pak automobil mazdu 6 karavan. Vuča vlakova je 18. travnja raspisala natječaj za novu limuzinu svog direktora, a prema specifikacijama je bilo jasno da Tot želi nabaviti baš Citroen jer se među obveznom opremom navodi i hidraulični ovjes koji imaju isključivo Citroenova vozila.

Natječaj za nabavu vozila za direktora Tota završen je 8. svibnja i na njega je stigla samo jedna ponuda, što je bilo i očekivano s obzirom na specifikaciju tražene limuzine kojoj je mogao udovoljiti samo jedan proizvođač automobila. Na naše pitanje zašto je naručio novu limuzinu za sebe, Tot je odgovorio da postojeći operativni leasing službenog osobnog vozila istječe s 31. svibnjem ove godine. Tot usto tvrdi da su u dokumentaciji za nadmetanje definirane tehničke specifikacije vozila i da nije navedena marka i tip vozila pa kaže da to znači da su zainteresirani ponuđači mogli ponuditi bilo koju marku i tip vozila koji zadovoljavaju po tehničkim karakteristikama!

Morao vratiti staro vozilo

Naši sugovornici znaju za zbivanja u HŽ-u i kažu da je Tot mogao jeftino otkupiti mazdu koju je naslijedio od svog prethodnika, no Tot tvrdi da postojeći automobil nije mogao biti otkupljen jer je u ugovoru o leasingu za taj automobil navedeno da se primatelj leasinga obvezuje nakon isteka ili prijevremenog prestanka ugovora automobil vratiti. No Tot je ostao bez odgovora na naše pitanje kako objašnjava nabavu nove limuzine za sebe u situaciji kad Vuča vlakova ima milijunske gubitke, a uskoro ta tvrtke više neće ni postojati.

Komentara 224

PA
pavel1001
10:14 23.05.2012.

treba Damiru kičmatrans a ne C5

Avatar dsonjic
dsonjic
10:52 23.05.2012.

Nekim ljudima je ostvarenje sna uloviti dobro mjesto i odmah si kupiti auto. U pravilu od takvih ne treba puno očekivati.

AE
aesentia
10:08 23.05.2012.

Je li i ovaj Hercegovac, dragi komentatori, bar oni koji su tvrdili da im Hercegovci kradu?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije