Svakom potrošaču u SAD-u, koji može dokazati da je na tamošnjem tržištu kupovao Beck's pivo punjeno od svibnja 2011., tvrtka Anheuser-Busch InBev (ABI) isplatit će do 50 američkih dolara. I sve to zbog zakona o zaštiti potrošača kojima je godinama u kampanjama i na ambalaži sugerirala kako piju originalno njemačko pivo – kvalitetu porijeklom iz Bremena – a u njemu nema ništa njemačkog. Dapače, američki Beck's od 2012. proizvodi se u St. Louisu, čak je i voda iz Missourija, objavio je jučer The Wall Street Journal.
Konačna rasprava održat će se ujesen. No pred saveznim sucem u Miamiju već je postignuta nagodba između AB InBeva i četiri odvjetnička društva na čelu s Kozyak Tropin & Throckmortonom, kojima će samo na račun troškova zbog tužbe isplatiti 3,5 milijuna dolara. Nemaju li račun, potrošači će za svaku prikupljenu bocu dobiti 10 centi. Vjerujemo da su označavanje, pakiranje i marketing Beck'sa uvijek bili iskreni i skladu sa zakonima, stoji u priopćenju Jorna Socqueta, potpredsjednika marketinga za Anheuser-Busch.
Beck's se proizvodi i puni i na hrvatskom tržištu, u Zagrebačkoj pivovari (ZAPI), koje je današnji vlasnik Molson Coors. Iz ZAPI-ja poručuju kako njihovi potrošači nisu zavarani. Marketing menadžerica za premium brendove Ana Krstulović kaže kako oni potrošače obavještavaju da je Beck's "njemačko pivo br. 1 u svijetu" jer Beck's jest vodeći njemački brend. Proizvode ga u skladu s njemačkim zakonom o čistoći piva iz 1516. po kojemu se za Beck's koriste samo četiri sastojka. Uz vodu, koriste se tako samo određene sorte slada određenih specifikacija, poput slada iz Austrije. Hmelj nabavljaju od njemačkog dobavljača i tipične sorte za njemačko tlo, a koristi se i originalni Beck'sov soj kvasca.
– Na prednjoj etiketi piše Brauerei Beck & Co - Bremen, što je preuzeto s originalne Beck'sove etikete, a na leđnoj navodimo da se Beck's proizvodi u Zagrebačkoj pivovari po licenci Beck'sa iz Bremena – odgovara Krstulović.
>> Tonino Picula EK: Treba izjednačiti trajanje garancije na dvije godine za sve zemlje EU
>> Od 1. srpnja EU uvodi obvezan logo za vjerodostojne internetske ljekarne
Ameri krepavaju jer nemaju zdrastveno osiguranje, ali za ovakve gluposti ima para!!!