Do kraja prošle godine na području Bjelovara registrirano je 20515
vozila što je gotovo 80 posto više nego prije 10 godina. To praktički
znači da se svaki drugi Bjelovarčanin vozi ulicama koje unatoč
dosadašnjim prometnim regulacijama sve teže odgovaraju rastućem nahrupu
vozila.
Bolja protočnost
Premda se nakon otvaranja kružnog toka u južnom dijelu grada i novog
rotora na Trgu hrvatskih branitelja osjetno poboljšala prometna
protočnost, većina bjelovarskih vozača i dalje tvrdi kako kako im sve
teže padaju svakodnevne prometene gužve i to ne samo u “špicama”, već i
tijekom prijepodneva.
U gradskoj upravi već su odavno potvrdili kako će se gradnjom rotora na
raskrižju Franjevačke i Bušićeve koja bi trebala početi ove godine
smanjiti prometne gužve koje su nakon izgradnje Srednjoškolskog centra
i tri velika trgovačka lanca postale uskim prometnim grlom na putu ka
sjevernom dijelu grada. Tome valja dodati i sve glasnija razmišljanja o
proširenju prometnice koja se na izlasku iz još tri centra priključuje
na Slavonsku cestu, čime bi se dijelom ublažili sadašnji prometni
kolapsi.
Možda dobro za kočije
Unatoč odobravanju najavljenih poteza, prometni stučnjaci tvrde kako je
već sadašnji broj vozila koja se svakodnevno kreću gradom nadmašio bilo
kakva prometna rješenja. Terezijanski grad s kvadratičnom jezgrom u
koju se slijeva nekoliko ulica možda može odgovarati kočijama, ali ne i
broju automobila, skutera, ali i teških kamiona koji i dalje krstare
najužom gradskim središtem.
- U Bjelovaru je previše auta i stoga su buduće regulacije tek na
razini ublažavanja sadašnje zagušenosti prometa. Ne treba očekivati
veća poboljšanja do izgradnje brze ceste i kamionskog prometa izvan
središta grada - kaže jedan stručnjak.
PROMET Bjelovar i dalje bilježi rekordan porast automobila na ulicama