PROMO

U hotelu Esplanade održano predstavljanje Masters of Building Fair događaja koji će se održati u listopadu u Rovinju

Foto: PROMO
1/11
14.06.2024.
u 09:43

Platforma Building.hr je digitalni epicentar graditeljstva i povezanih sektora. Predstavlja poslovni alat koji služi klijentima kroz B2B interakciju da jednostavnije komuniciraju, razmjenjuju ponudu i potražnju, te vrše aktivnosti istraživanja i marketinga. Cilj Building.hr platforme je digitalizacija na jednostavan, strukturiran i učinkovit način, te pozitivan učinak na poslovanje.

U zagrebačkom hotelu Esplanade u utorak je održano svečano predstavljanje međunarodnog događaja Masters of Building Fair (MBF). Ovaj događaj, kojem je želja transformirati gospodarski pejzaž naših prostora, održat će se od 10. do 12. listopada ove godine u predivnom Rovinju. Osim Maje Borovine Frankić, začetnice ideje o MBF-u, okupljenima su se obratili i: državni tajnik ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine Željko Uhlir, predsjednica Uprave President Grupe te generalna direktorica i osnivačica Perfecta Travela Matea Jerić Ćurković, direktor i partner u Croatia Sotheby's International Realtyju Marko Pažanin, vlasnik DDG grupe Denis Šikljan, direktor Brigade Damjan Geber, direktor agencije Spiller Farmer Patrick Franolić te direktor arhitektonskog ureda MAD architects Andrea D’Antrassi.

Foto: PROMO

MBF je već sada privukao elitu svih sektora povezanih s investicijama, a od kojih su neki: Zagrebačka banka, Strabag, Infobip, Hrvatski telekom, Atellior, Plan2B interijeri, 4uHa, Galeković, Trika i ostali. Njegovo održavanje unutar kompleksa TDR-a i u prostorima hotela Maistra – uključujući hotele Grand Park i Monte Mulini – pružit će idiličan okvir za okupljanje stručnjaka.

Organizator događaja, platforma Building.hr, digitalni je epicentar sektora graditeljstva i povezanih industrija s više od 1000 registriranih subjekata već u prvoj godini. Building.hr omogućuje detaljan uvid u nedostatke na tržištu te je prepoznata potreba za događajem koji okuplja sve sudionike na jednom mjestu. Networking i razmjena informacija o stanju na tržištu iznimno su važni za poslovanje, a nedostatak vremena onemogućuje obilazak velikog broja malih događaja koje trenutno imamo u Hrvatskoj. 

Foto: PROMO

Premijerno organiziran u Hrvatskoj, MBF već se izdvaja kao događaj koji će pomaknuti granice. Namijenjen je tvrtkama i njihovim predstavnicima iz vlasništva ili menadžmenta, te istaknutim znanstvenicima, uglednicima i samostalnim stručnjacima. Cilj je na jednom mjestu okupiti gospodarsku elitu iz svih sektora koji sudjeluju u realizaciji investicija te onih koji osiguravaju uspješan tijek poslovanja.

Pozivamo sve zainteresirane sponzore i izlagače da posjete web stranicu na linku ili kontaktiraju na mbf@building.hr, a posjetitelji svoje kotizacije mogu kupiti na Entrio.hr

Ključne riječi
MBF

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije