U javnu raspravu poslan Prijedlog Pravilnika o mjeriteljskim i tehničkim zahtjevima za mjerila brzine vozila u cestovnom prometu, a jedna od točki koja bi vozače mogla posebno zanimati su granice dopuštene pogreške za mjerače brzine, odnosno koliko će se vozačima preko ograničenja tolerirati.
Revija HAK javlja da će granice dopuštene pogreške iznositi plus/minus tri kilometra na sat kod brzine manjih od 100 kilometara na sat i plus/minus tri posto za brzine već od 100 na sat. Sigurnosna razlika do 100 km/h je 10 km/h, a iznad toga se računa 10 posto brzine, zaokruženo na veću vrijednost.
Prolazak kroz crveno svjetlo kamere će bilježiti uzimajući u obzir izmjerenu brzinu vozila i vrijeme prolaska preko zaustavne linije. Taj prometni prekršaj se dokumentira s dvije fotografije, koje prikazuju inkriminirano vozilo i crveno svjetlo na semaforu. Jedna fotografija prikazuje vozilo prije zaustavne linije, a druga nakon zaustavne linije.
Što se tiče mjerenja udaljenosti između vozila, ona će se mjeriti pomoću izmjerene brzine prvog i drugog vozila, te na temelju vremena koje je potrebno drugom vozilu koje se vozi iza prvog da pređe točku na kojoj je izmjerena brzina prvog vozila. Udaljenost između vozila dokumentira se dvjema fotografijama koje se izrađuju tijekom mjerenja brzine prvog i drugog vozila. Svaka fotografija prikazuje brzinu vozila, međusobnu udaljenost i vremenski žig. U obzir će se se pritom uzimati pozitivna pogreška koja u iznosi četiri metra ako je drugo vozilo sporije od 100 km/h te četiri posto ako je brže od 100 km/h.
Presretači će prekršaj vozača morati dokumentirati s tri fotografije na temelju video zapisa i to: na početku mjerenja, na kraju mjerenja te dodatna fotografija za prepoznavanje vozila. Mjerenja se provode na dionicama od najmanje 200 metara duljine pri brzinama do 10 km/h, ili najmanje 500 metara pri brzinama iznad 100 km/h. Vozilo opremljeno mjerilom brzine za praćenje ne smije tijekom mjerenja preteći nadzirano vozilo. Na kraju mjerenja udaljenost između vozila opremljenog mjerilom brzine za praćenje i nadziranog vozila mora biti jednaka ili veća od udaljenosti na početku mjerenja.
Što je "sigurnosna razlika"?