U Lučicu Podurinj pokraj RNR uplovio je baražni brod s novom, 55 metara dugom, kolonom koja je stigla iz Italije. Njena specifičnost je da je napravljena iz jednog komada i kao takva će biti montirana u rafinerijsko postrojenje Toppinga III. Sam iskrcaj kolone kao i njen prijevoz do mjesta ugradnje je vrlo zahtjevan zbog čega će se transport od luke do lokacije unutar rafinerije, na kojoj će čekati ugradnju, odvijati gotovo punih 24 sata.
O remontu Početkom siječnja 2019. započeli su radovi na jednom od najvećih remonta u povijesti Rafineriji nafte Rijeka i u Ini općenito. Remont se redovito i planirano održava svakih nekoliko godina, a aktivnosti koje će biti provedene ovoga puta su iznimno kompleksne i opsežne. Trajat će do travnja ove godine, nakon čega će procesi u rafineriji biti sigurniji, stabilniji, efikasniji i profitabilniji.
Ukupna vrijednost projekata i aktivnosti koji će biti provedene je 800 milijuna kuna. Glavni razlozi provođenja ovako opsežnih radova su povećanje operativne raspoloživosti i pouzdanosti proizvodnih postrojenja rafinerije, poboljšanje energetske učinkovitosti i procesne sigurnosti te ispunjavanje zakonskih obveza.
Dio radova na remontu odnosi se i na rekonstrukciju dijela postrojenja radi smanjenja utjecaja na okoliš, a realizirat će se i projekt spajanja na rafinerijski sustav novog postrojenja Propan Propilen Spliter (PPS). Obavit će se i predradnje potrebne za implementaciju razvojnih projekata poput izgradnje postrojenja za obradu teških ostataka (DCU) i izgradnje luke u Bakru. Provedbom svih projektnih aktivnosti produljit će se i razdoblje između dvaju remonta.
Sve aktivnosti vezane uz remont i popratne projekte odvijaju se prema planu. U projekt je uključeno gotovo 2.000 podizvođača. Prebačen je i dio kolega iz Zagreba kako bi timovi iz različitih organizacijskih jedinica lakše i učinkovitije obavljali potrebne zadatke, a formirani su i posebni timovi koji će nadzirati čitavu realizaciju sa sigurnosnog i logističkog aspekta.