HŽ Cargo

U tri dana štrajka otkazana 84 vlaka

Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
18.04.2014.
u 23:00

U SŽH tvrde da je zbog štrajka obustavljeno 80 posto aktivnosti tvrtke, a na teren su pozvali i inspekciju rada

Organizatori štrajka u HŽ Cargu, Sindikat željezničara Hrvatske, vrlo su zadovoljni uspjehom svoje akcije. Dopredsjednica SŽH Katarina Mindur kaže da su u vrijeme štrajka uspjeli obustaviti 80 posto aktivnosti tvrtke. Točne podatke koliko se radnika Carga od njih ukupno oko 2500 odazvalo štrajku imat će, kaže, kad se štrajk okonča. Štrajk je počeo 16. travnja u 17.30 sati i trajao je jučer do ponoći. Mindur kaže da su za vrijeme štrajka zvali inspekciju rada jer je uprava, tvrdi, nalagala ljudima koji nisu manevristi da sastavljaju i rastavljaju vlakove.

U upravi HŽ Carga navode da je od početka štrajka do jučer u podne prevezeno 156 teretnih vlakova, dok su 84 vlaka otkazana. O zakonitosti štrajka u Cargu treba se očitovati Općinski radni sud u Zagrebu. No uprava je zasad izgubila spor u kojem je tražila zabranu organiziranja i poduzimanja štrajka jer je sud taj njezin zahtjev nepravomoćno odbio.

>> Zbog štrajka otkazano 48 teretnih vlakova

Ključne riječi

Komentara 3

ZE
.zeitgeist.
08:49 19.04.2014.

Privatizirati sve, pa da vidimo da li će ikome više past na pamet štrajkati. Privatni sektor već više od 20 godina živi i radi u kapitalizmu, a ovi su još uvijek u socijalističkom sustavu, a sve to financiraju zaposleni u u privatnom sektoru. Ako tvrtka ne uprihodi za pokrivanje troškova, onda se prvo režu plaće zaposlenima, pa se smanjuje broj zaposlenih, te na kraju u stečaj. A ovi u javnom sektoru imaju garantirani godišnji rast od 6%, ogroman broj zaposlenih, gomilaju ogromne gubitke koje financiraju porezni obveznici.

ZE
.zeitgeist.
08:51 19.04.2014.

I sve tvrtke treba privatizirati. Da li bi T-com ostvarivao takve prihode da je ostao u državnom vlasništvu? HEP,HŽ,INA,Petrokemija... svegubitaše koji su na teret građana jednostavno zatvoriti. Manje će nas koštati nezaposleni na burzi, nego radnici u državnim gubitaškim firmama.

DU
Deleted user
08:38 19.04.2014.

U HŽ Cargu nije najveći problem broj zaposlenih, premda, kao uostalom u svim državnim poduzećima, ima poprilično nepotrebnih radnih mjesta izmišljenih jedino zato da se uhljebe stranački poslušnici, nego je ključni problem to što, zbog globalne recesije, od 2008. neprestancee iz godinu u godine pada količina prevezenog tereta. Drugi veliki problem toga poduzeća s jedne su strane zastrašujuća nekompetentnost njegova poslovodstva i zastarjeli teretni vagonski park a s druge strane katastrofalno stanje domaćih pruga (kojima gospodari sestrinska tvrtka HŽ Infrastruktura). To su gorući strukturni problemi koje država Hrvatska kao vlasnica HŽ Carga (a i HŽ Infrastrukture) uopće nije pokušala rješavati preko ministarstva na čijemu je čelu onaj bizarni doktor seoskog turizma Hajdaš udani Dončić Sinke. Umjesto toga država je pokušala neodgovorno se otarasiti toga inače strateškog poduzeća i prodati ga budzašto onomu tko prvi naiđe, ali se to nasreću izjalovilo. Kao što se sadašnja Vlada ne zna nositi ni s drugim velikim problemima u državi, tako ne zna riješiti (ili neće da riješi) ni problemom HŽ Carga. Jadni ljudi koji rade u HŽ Cargu!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije