Hrvate bi mogli nazvati i umjetnicima preživljavanja u krizi, barem kada je o potrošnji riječ. Iako nas je kriza pogodila i danas čak 32% građana izjavljuje kako jedva spaja kraj s krajem (u usporedbi s 2010. godinom kada je to tvrdilo 18% građana) kupujući na rasprodajama, čekajući sniženja, odlazeći u diskonte i racionalnije kupujući, ipak uspijevamo preživjeti.
– U krizi su profitirali kupci, i to tako da se novac kupaca bolje vrednuje. Jednostavno, novca ima manje, konkurencija je ogromna i proizvođači i trgovci nemaju pravo na pogrešku – istaknula je u predavanju "Jesmo li umjetnici preživljavanja?" direktorica istraživanja tržišta Tatjana Rajković na GfK konferenciji "Umjetnost preživljavanja".
Čak 56% građana boji se što donosi budućnost, a samo 8% njih bilo bi zadovoljno da sadašnja situacija potraje. Zanimljivo je da samo 7% građana ima povjerenja u vladine mjere (uzevši u obzir i one koji se potpuno slažu s izjavom i oni koji se djelomično slažu da imaju povjerenja). Tužno je da 42 posto građana ne vidi osobu ili instituciju koja nas može izvući iz loše situacije. Samo 9 posto građana misli da to mogu učiniti mladi ljudi (pametni i školovani), 8 posto misli da samo sami sebe možemo izvući, 7 posto netko novi, 6 posto guverner Rohatinski i 4 posto Bog... Da nas iz krize može izvući Vlada RH smatra 4 posto građana.
ovaj mali bucko mi je pored jace poznat ...on je primjer kako treba stezati kajis hehe