Zapostavljajući ovaj naizgled sitan detalj, možete ozbiljno naštetiti imidžu vaše tvrtke jer upravljanje voznim parkom ima mnogo dublji utjecaj na isti nego što to možda na prvi pogled izgleda. Kvaliteta i stanje vozila koja koristite u poslovanju, kao i način na koji ih koristite, igraju ključnu ulogu u stvaranju percepcije vaše tvrtke u očima klijenata, partnera i zaposlenika bez obzira na veličinu tvrtke ili industriju. U ovom članku ćemo istražiti kako vozni park može oblikovati i unaprijediti poslovni imidž, te kako ga iskoristiti za postizanje konkurentske prednosti.
Profesionalnost i prvi dojam
Uz kompetencije i znanje, poznato je da je izgled jedan od presudnih faktora za ostavljanje dobrog prvog dojma. Shodno tome, tvrtke bi trebale posebnu pažnju usmjeriti prema toj strategiji kako bi izgradile dobar korporativni imidž. Vozni park često pruža prvi dojam o vašoj tvrtki klijentima i poslovnim partnerima. Stoga je iznimno važno da vozila budu moderna, sigurna, dobro održavana i predstavljaju profesionalni izgled. Starija i zapuštena vozila mogu narušiti povjerenje i poslati poruku o nepažnji prema zajednici i okolišu. S druge strane, dobro održavana vozila odražavaju visoku profesionalnost i brigu o kvaliteti usluge.
Sigurnost i pouzdanost
Sigurnost je ključna briga u vožnji. Korištenje starijih i loše održavanih vozila može povećati rizik od nesreća, što može štetiti ugledu vaše tvrtke. Investiranje u sigurnost vozila i obuku vozača može smanjiti rizik i stvoriti dojam da brinete o sigurnosti vaših klijenata i zaposlenika. Shodno tome, adekvatna briga o voznom parku doprinosi izgradnji imidža tvrtke kao pouzdanog partnera.
Ekološka odgovornost
U današnjem poslovnom svijetu sve više se cijeni ekološka osviještenost i održivost.Vaša tvrtka može koristiti vozni park kao sredstvo za smanjenje negativnog ekološkog utjecaja. Korištenje vozila s niskom emisijom stakleničkih plinova i promicanje ekoloških praksi mogu poboljšati imidž tvrtke kao društveno odgovorne organizacije. Ako se vaša tvrtka brine za okoliš i koristi ekološki prihvatljive opcije, to može pozitivno utjecati na ugled i privući ekološki osviještene klijente.
Troškovi i učinkovitost
Efikasno upravljanje voznim parkom može znatno smanjiti troškove tvrtke. Racionalno korištenje resursa, kao i redovito održavanje vozila, može rezultirati manjim operativnim troškovima što znatno utječe na financijski aspekt poslovanja. Kada klijenti i partneri vide da vaša tvrtka brine o učinkovitosti i ekonomičnosti, to može dodatno poboljšati njen poslovni imidž.
Doprinos zajednici
Vaša tvrtka može koristiti vozni park kako bi doprinijela zajednici. Primjerice primjenom isključivo električnih vozila možete se uključiti u program zaštite okoliša, što može dodatno unaprijediti vaše društveno odgovorno poslovanje.
Kako unaprijediti poslovni imidž putem voznog parka?
- Prvenstveno potrebno je redovito održavanje vozila i pravovremena zamjena starijih vozila novijim i sigurnijim modelima.
- Osiguravanje sigurnosnih standarda i obuke za vozače.
- Promicanje ekoloških praksi i uporabe vozila s niskom emisijom stakleničkih plinova.
- Implementacija programa društvene odgovornosti, kao npr. sudjelovanje u ekološkim projektima.
Može se zaključiti da imidž brenda nije potpun bez odgovarajućeg vozila koje mora biti funkcionalno, reprezentativnog izgleda i prikladno poslovanju, što nerijetko ispadne iz fokusa onima koji su zatrpani poslovnim obavezama.
Rješenje kako spriječiti ovaj negativan utjecaj je odabir dugoročnog najma s “all - inclusive” uslugom koju možete pronaći u Viator Drive-u. Njihova široka ponuda je prilagođena različitim potrebama te nudi bezbrižno iskustvo kroz princip “ključ u ruke”, koja poslodavca potpuno oslobađa od brige o stanju i održavanju vozila. Viator Drive se javlja kao pravi izbor brojnih tvrtki jer nudi sve na jednom mjestu: veliku flotu kvalitetnih i pouzdanih vozila s uključenim troškovima poput osiguranja, tehničkog pregleda, održavanja i servisa, zamjene i skladištenje guma, šteta na vozilu i zamjenskog vozila. Mjesečna najamnina je fiksna te za pristupačnu cijenu možete odabrati vozilo za potpuni dojam.
Istražite njihovu ponudu na web stranici te im se obratite putem emaila info@viatordrive.hr i pronađite najbolje rješenje za vaše potrebe.