Turiste iz srednje i sjeverne Europe koji ulaze u Hrvatsku u Maclju, preko jednog od najfrekventnijih graničnih prijelaza, dočekuje sigurna autocesta s najsuvremenije opremljenim tunelima u Europi. Ipak, nakon što u ljetnim prometnim gužvama nekoliko sati čekaju da iz Slovenije uđu u Hrvatsku, do Krapine ipak moraju voziti jednim prometnim trakom.
Odluka postoji
To bi se moglo promijeniti. Naime kako doznajemo od Aleksandra Čaklovića, člana uprave Autoceste Zagreb – Macelj, Vlada je još lani odlučila o pregovorima s koncesionarom Autocestom Zagreb – Macelj o gradnji autoceste u punom profilu. – Osim kolnika potrebno je izgraditi dvije cijevi na tunelima Sveta tri kralja, dužine 1700 metara, te Brezovica, u dužini 600 metara. Planiraju se i tri vijadukta (Šumi, Puhi i Ravninščica). Za sve to postoje glavni projekt i građevna dozvola, koja još vrijedi – ističe Aleksandar Čaklović objasnivši da kada se počela graditi ta dionica autoceste, otvorena 2007. godine, izuzeta su četiri kilometra od Krapine do Maclja iz projekta zbog cijene jer je to bio uvjet stranih banaka koje su bile voljne financirati radove bez državne garancije.
Cijena 50.000 eura
S obzirom na to da su riješeni imovinskopravni odnosi i otkupljeno zemljište, nema većih prepreka da se cesta na četiri kilometra ne sagradi u punom profilu. Gradnja bi trajala godinu dana, a stajala bi oko 50 milijuna eura.
Vlada Republike Hrvatske još je lani odlučila o pregovorima s koncesionarom, a zemljište je otkupljeno.
zakej mi smrdi da su izbori blizu???....friška autocesta...pa nova štreka s strujom....idem se sunčat da me netrebaju farbat