NADOGRADNJA SUSTAVA

Uvode novosti: Glovo ovim promjenama želi olakšati korisnicma izbor jela

Foto: Glovo
1/8
16.10.2024.
u 18:05

Novost u aplikaciji je i označavanje najboljih restorana i jela koje korisnik stavlja na posebnu listu.

Tri velike promjene uveo je Glovo za svoje korisnike aplikacije i to je najveća nadogradnja koju su imali od 2016. godine. Ovim su potezom postali prva kompanija u toj franšizi koja je u aplikaciju dodala i društvenu mrežu. U Glovu su došli na ideju da se korisnici međusobno povežu unutar aplikacije otkrivajući drugima što naručuju i što im se sviđa. Potaknuti su činjenicom da čak 35 posto korisnika nema ideju što naručiti kada uđu u aplikaciju pa bi im iskustva drudge mogla pomoći u naručivanju.

Uvodi se i snimanje videa za jela koja su u ponudi. Vlasnici restorana napravili bi kratku snimku kako nastaje neko njihovo jelo. Daniel Alonso, glavni direktor za proizvode, kaže kako su restorani dobro prihvatili tu ideju. - Izabrali smo 500 partnera i predstavili smo im ideju. Snimanje videa nije bila novost za njih, novost je jedino bila da to mora biti video o jednom jelu. Reakcija je bila dobra - rekao je Daniel Alonso prilikom predstavljanja novosti u Barceloni opisujući kako su izgledali počeci ove ideje.

Foto: Glovo

POVEZANI ČLANCI:

- Cilj je da ono što vidite na snimci bude na vašem stolu u roku od pola sata - kazao je Alonso. Novost u aplikaciji je i označavanje najboljih restorana i jela koje korisnik stavlja na posebnu listu što mu olakšava odabir prilikom dolaska u aplikaciju. Te odabire također može dijeliti s prijateljima. Novu verziju aplikacije počeli su koristiti stanovnici Barcelone i Madrida, dok će korisnici u drugim zemljama morati malo pričekati.

- Aplikacija će prvo biti dostupna stanovnicima Barcelone i Madrida nakon čega će se širiti na ostatak zemlje - kazala je Shiro Theuris, glavna tehnološka direktorica Glova, dodajući kako očekuju veliki broj reakcija korisnika pa će prema tome odlučiti hoće li doći do promjena u aplikaciji ili će na druga tržišta puštati aplikaciju u ovom obliku.

Foto: Glovo

Korisnici će moći poslati "pozivnice" svojim kontaktima koje imaju unutar telefona i oni će odlučiti hoće li prihvatiti taj poziv i podijeliti informacije o tome što najviše naručuju i jedu. - Glovo izlazi izvan normi i postaje prva kompanija u industriji koja kombinira elemente društvene mreže s našom platformom. Uzbuđeni smo što ćemo predstaviti prvu multifunkcijsku aplikaciju korisnicima kako bi se povezali s prijateljima, dijelili svoje preporuke i otkrivali nove restorane kroz integrirane mogućnosti društvene mreže - rekao je Alonso.

>> FOTGALERIJA Ove namirnice reklamiraju kao zdrave, no trebali bismo ih izbjegavati u širokom luku

1/9

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije