Superbrands oznaku mogu nositi samo brendovi s najvišim ocijenama Stručnog vijeća, odnosno brendovi koji su po istim kriterijima prepoznati od strane potrošača (ispitivanje MediaNeta na uzorku od 1000 ispitanika).
I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak.
„Ovakva priznanja potvrđuju da su objektivni pristup u praćenju relevantnih tema od strane brojnih kvalitetnih novinara i kolumnista i dalje ono što čitatelji cijene i žele.“, istaknuo je glavni urednik Dražen Klarić.
Fokus cijele redakcije na kvalitetu i sadržaj konstantno donosi opipljive rezultate, što dokazuje i konstantan rast broja pretplatnika.
Drago nam je da je naš trud i rad prepoznat od strane potrošača kao i da je i struka prepoznala našu pouzdanost i kvalitetu.
>>Večernjakovci Haidar Diab i Veljković te Pixsellov fotoreporter Lukunić dobili nagrade HND-a
>>Nova TV i Styria dominiraju medijskim tržištem
Zamislite koliko bi bili kvalitetni da imate "novinare" koji znaju Hrvatski jezik!