Ako želite čuti što misle tviteraši, pozovite ih na tweetup. Kako bi čuo mišljenje te zajednice, Premium je organizirao svoj prvi #PremiumUP.
Za sve koji nisu aktivni na Twitteru, tweetup je tradicinalno okupljanje tvireraša na kojem dobijete priliku upoznati offline sve one s kojima se svakodnevno družite u online svijetu Twittera.
U Pivnici Medvedgrad okupilo se dvadesetak tviteraša koji su vrlo aktivno sudjelovali u razgovoru oko plaćanja online sadržaja.
Na pitanje je li došlo vrijeme da Hrvati plaćaju sadržaj svi su se složili da je to vrijeme tu, ali da je iznimno važno kakav sadržaj im se nudi. Kvalitetan i aktualan sadržaj s detaljnijim analizama o aktualnim temama je nešo za što bi izdvojili novce.
Također je bitno tko piše takav sadržaj. Žele čuti mišljenja vodećih ljudi iz medija, ali i gospodarstva i politike. Što se tiče plaćanja, bilo je raznih prijedloga, a često su se spominjale mikrotransakcije kao i plaćanje SMS-om.
Emanuel Blagonić je istaknuo da bi njemu, kao impulzivnom kupcu, bilo idealno da može imati i jednodnevni pristup usluzi. Smatra ključnim da se korisnicima čim više pojednostavi kupnja online sadržaja.
- Volio bih pročitati analize i istraživačke tekstove. Za politiku razumijem da ljude zanima, ali showbiz sadržaj ne bih plaćao. – izjavio je Blagonić
Mario Poje se također zaintrigirao za Premium. Kao što i kvalitetne fotografije i automobili imaju svoju cijenu, vjeruje da i kvalitetan sadržaj treba cijeniti.
- Svakako ću isprobati Premium. – zaključio je Poje.
U ugodnom društvu i konstruktivnoj raspravi vrijeme brzo prođe pa je zaključak bio da bi bilo dobro pretvoriti druženja na temu plaćenog sadržaja u redovita događanja.
Stoga pratite Večernji list na Twitteru kako biste na vrijeme saznali kada će biti organiziran sljedeći #PremiumUP.