Večernji list slavi 55 godina od svog prvog izdanja 1959. godine. U tih 55 godina promijenilo se mnogo stvari, ali malo koja je toliko promijenila medije kao što je pojava interneta i digitalnih izdanja novina. Nakon te digitalne revolucije kojoj se Večernji list priključio još 1999., desetak godina poslije stigla je još jedna malo manja revolucija – ona pokrenuta pojavom društvenih mreža.
Čitatelji nikad brže nisu mogli doći do vijesti, ostaviti neki komentar i podijeliti ih među svojim prijateljima. Večernjem listu uvijek je bio važan upravo taj prisan odnos s čitateljima tako da je prisutnost Večernjeg lista na društvenim mrežama, mjestu gdje se nalaze i njegovi čitatelji, sasvim logična stvar.
Važnost društvenih mreža prepoznata je još prije 5 godina kada je pokrenuta Facebook stranica Vecernji.hr koja je do danas narasla na gotovo 250.000 fanova. Pribrojimo li i ostala izdanja Večernjeg lista (Dom&Vrt, Vojna povijest, Zagreb Večernji list,..) dolazimo do broja koji upućuje na to da svakodnevno komuniciramo s više od 300.000 ljudi i dijelimo izbor najzanimljivijih i najčitanijih vijesti s portala.
Twitter zajednica Večernjeg lista u zadnjih godinu dana utrostručila se te trenutačno broji više od 30.000 "pratitelja".
Brojevi su veliki, ali ono što nas još više veseli vjernost je naših čitatelja i količina interakcija koju s njima svakodnevno ostvarujemo putem društvenih mreža. Izbor tema koje se plasiraju na društvene mreže ovisi o njihovoj važnosti, čitanosti na portalu, a poneka vijest piše se isključivo zbog ljudi koji nas najviše čitaju na društvenim mrežama. Upravo zbog važnosti pravovremene i dvosmjerne komunikacije s čitateljima prije godinu dana u redakciji je okupljen i tim ljudi koji radi isključivo na komunikaciji s čitateljima Večernjeg lista, kako na samom portalu tako i na društvenim mrežama. S obzirom na rezultate, to se pokazalo kao pravi potez.
>> Novi Vecernji.hr – tradicija u spoju s najmodernijom tehnologijom