Atlantic Grupa i Podravka, dogovorile su suradnju na izvozu svojih brendova na tržišta Sjedinjenih Američkih Država i Austrije. Dvije vodeće hrvatske proizvodne kompanije uvele su jedinstvenu praksu uzajamne izvozne podrške, koja podrazumijeva da će Atlanticova distribucijska kompanija u Austriji osigurati podršku plasmanu Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, a istovremeno će Podravka putem svoje kompanije u SAD-u plasirati Atlanticove proizvode na tržište SAD-a, priopćili su iz vodećih domaćih kompanija prehrambene industrije.
Ističu kako je cilj suradnje maksimirati međusobne sinergije osnaživanjem plasmana proizvoda obiju kompanija i podizanjem prepoznatljivosti njihovih brendova, koristeći razvijenu poslovnu mrežu i tržišne pozicije koje Atlantic i Podravka baštine na ovim tržištima.
'Vegeta i Argeta prirodni su saveznici'
- Ostvarivanje sinergije između Podravke i Atlantica na tržištu Austrije i SAD-a važan je iskorak u praksi poslovanja hrvatskih kompanija u inozemstvu. Iznimno sam zadovoljna ovim korakom, jer na ovaj način dvije snažne hrvatske kompanije udružuju snage kako bi još više izvozile i jačale prisutnost vlastitih brendova i na europskom i na američkom tržištu - poručila je Martina Dalić, predsjednica uprave Podravke.
- Vegeta i Argeta kao naši najistaknutiji izvozni brendovi, uz ostali naš portfelj, prirodni su saveznici u nastupu na internacionalnim tržištima. Ponosni smo na ovaj dogovor koji ima vrlo jasnu logiku korištenja zajedničkih prilika. Otvorenost, povjerenje i interes za pronalaženjem sinergija na putu stvaranja nove vrijednosti su pravi temelj odnosa Podravke i Atlantic Grupe - istaknuo je Emil Tedeschi, predsjednik uprave Atlantic Grupe.
Srećko Nakić, potpredsjednik Atlantica za distribuciju smatra kako će im nova suradnja donijeti oko 6 milijuna eura prihoda u Austriji u prvoj punoj godini, uz značajan rast u sljedećim godinama.
Iz Koprivnice na 70 tržišta
- Ovakva očekivanja temeljimo i na rastu populacije koja dolazi iz zemalja regije, ali i uspješnoj penetraciji naših brendova na redovne police trgovačkih lanaca te posljedično konzumaciji domicilnih austrijskih potrošača - objašnjava Nakić.
Dobar primjer je Argeta, koja je u proteklih par godina na tržištu Austrije u kategoriji pašteta dosegnula više od 40 posto učešća, što pokazuje da su uz kvalitetan proizvod i adekvatno ulaganje u tržište potencijali Atlanticovih brendova izrazito veliki.
- Uz Argetu, izvozni aduti su i Donat, Smoki, Prima, Cedevita, Cockta, Grand kafa - zaključio je Srećko Nakić, potpredsjednik Atlantic Grupe za distribuciju.
Podravka, podsjetimo, svoje proizvode izvozi na gotovo 70 tržišta svijeta, ostvarujući dvije trećine prihoda izvan Hrvatske. Najjači hrvatski brend tog inovativnog lidera u prehrambenoj industriji i dalje je Vegeta, ujedno i najprodavaniji dodatak jelima u Europi.
VIDEO Zbog krize prijete nestašice: Stručnjak otkriva što će prvo nestati u Hrvatskoj
Podravci se ne pise dobro....nije ona tamo slucajno...