Udruženje vina

Vina treba brendirati jer količine nisu konkurentne

'14.01.2011., Zagreb - Ministar poljoprivrede Petar Cobankovic odrzao je sastanak sa predstavnicima poljoprivrednika. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL'
'Jurica Galoic/PIXSELL'
16.01.2011.
u 21:00

Nužno je plansko brendiranje vina budući da nemožemo ponuditi velike količine kao Italija i Francuska

S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje, razvijanja internacionalne strategije, rasta i razvoja proizvodnje, osnovano je Udruženje vinarstva HGK na čijem čelu je Đuro Horvat iz Agrokor vina.

– Na ovaj način vinari preuzimaju inicijativu za sređivanje odnosa u ovoj branši, pri čemu ne smije biti podjele na velike i male. Velike tvrtke ne moraju automatski uspješnije poslovati od manjih gospodarskih subjekata – naglasio je ministar poljoprivrede Petar Čobanković ističući kako danas raspolažemo s 30-ak tisuća hektara vinograda, a kvaliteta hrvatskih vina rapidno se poboljšava. Čelnik HGK Nadan Vidošević rekao je kako je vino za naše gospodarstvo važan proizvod. Međutim, nužno je njegovo plansko brendiranje budući da ne možemo ponuditi velike količine vina. (jra)

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije