M SAN Grupa otvorila je novu proizvodnu liniju za slaganje LED TV uređaja vlastite robne marke Vivax. Ovo je prva proizvodna linija takve vrste u Hrvatskoj, a glavno tržište Vivax LED televizora bit će tržište Hrvatske i zemalja Europske unije, tvrde u M SAN-u. Vrijednost investicije je 380.000 eura.
– Ulazak Hrvatske u Europsku uniju vidimo kao priliku za povećanje tržišta, a proizvodnjom u Hrvatskoj želimo svoj brend još više približiti domaćim kupcima. Vjerujem da jačanje vlastitog branda osigurava dugoročnu stabilnost i nama i svim našim partnerima – zaključio je Miroslav Huzjak, predsjednik uprave M SAN Grupe.
Trenutačno je zaposleno devet ljudi koji sklapaju LED TV uređaje veličine 22 inča. Do kraja godine proizvodnja će se proširiti na TV-e od 24, 28 pa sve do 32 i 39 inča.
– U planu je da u roku od dvije godine na liniji radi ukupno 30 ljudi – objasnio je Miroslav Huzjak, predsjednik uprave M SAN-a. U tom je slučaju proizvodni kapacitet sklapanje 350 TV-a dnevno ili 85.000 godišnje. M SAN trenutačno ima udio od 8 posto na tržištu TV-a u Hrvatskoj s ukupno prodanih 200.000 televizora.
Ono što posebno ističu u M SAN-u jest kontrola kvalitete uređaja u koju ulažu do tri milijuna kuna godišnje.
Vivax je robna marka od malih kućanskih aparata, klima-uređaja, televizora i audiotehnike, sve do tableta i pametnih telefona. Trenutačno više od 50 posto izvoze u zemlje regije. Dosadašnji ukupni prihodi Vivaxa iznose više od 173 milijuna eura, a u ukupnim prihodima M SAN-a čine 13 posto.
>>M San grupa razvija prvi hrvatski pametni mobitel