Škola koja će njegovati kreativnost svojih učenika, a učitelji koji će kroz neuroznanost naučiti i shvatiti kako njegovati sposobnost djece te ih usmjeravati škola je budućnosti, poručili su to stručnjaci, neuroznanstvenica i barunica Susan Greenfield te profesor David Brierley za trajanja međunarodne pedagoške konferencije 'Škola za sutra - od mozga do uma'.
Kako je naglašeno krajnji cilj obrazovanja jest omogućiti pojedincima da postanu kreatori svog razvoja nakon što završe obvezno školovanje.
- Mnogi vjeruju kako je obrazovanje danas u krizi jer ih ono priprema za budućnost koja je neizvjesna, a to dovodi do pesimizma. Oblikovali smo obrazovni sustav na velikom broju činjenica, a vladanje samo činjenicama nije put u budućnost -rekao je David Brierley te je naglasio kako je u školi nužno njegovati sposobnost učenika, a ne samo kreativnost.
Susan Greenfield poručila je kako je trend u Velikoj Britaniji da se u škole uvode iPadi, ali kako iPad ne sadrži uvid u kreativnost.
- Suvremena tehnologija je samo alat, a poanta je zapravo imati učitelja koji će nadahnuti. Najbolji način da se potakne koncentracija kod djece je da im se čitaju priče, oni onda sami slušajući mogu uči svijet koji kreira priča koja im se čita- poručila je Susan Greenfield.
Međunarodna konferencija održava se pod pokroviteljstvom predsjednika Ive Josipovića a trajat će još tijekom sutrašnjeg dana.
>> NC tehnologija unaprijedit će nastavu u 7 škola