ANALIZA
Web-trgovina raste, ali se trgovački centri ne boje za budućnost
Tipičan je hrvatski online kupac 42-godišnja udana žena, veće platežne moći koja živi u urbanoj sredini i mjesečno naruči 4,3 paketa
Komentara 3
ajme koji je ovo tekst!!! "Tri četvrtine Hrvata kupuje putem interneta, čime smo dosegli europski prosjek (77%)." - ma da??? a dva odlomka dalje: "relativno slabo razvijenom ecommerce tržištu u Hrvatskoj".??? pa onda ovo: "Tipičan hrvatski online kupac je 42-godišnjaa udana žena, veće platežne moći" - to bi značilo da je veliki dio žena u hrvatskoj veće platežne moći??? - a hrpetine ljudi kopaju po kontejnerima tražeći boce... pa ovo: " da je porasla popularnost novih načina plaćanja, i to kriptovalutama" - hahaha... bilo bi zanimljivo čuti podatak koliki je to udio plaćanja kriptovalutama - 0,01% ili 0,012%???
SE
Pa sigurno da se ne boje za budućnost kada imaju lijepe Wc e , grijanje , klimatizaciju i otkupljuju pvc ambalažu ! Susjed ide u takav centar i obrije se , opere i doma uopce ne pali grijanje !
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Jel imate njen broj ili email, da pošaljem ponudu