Nedavni Bildov članak u kojemu je Hrvatska opisana kao još jedno groblje njemačkih eura, nije reklama ni hrvatskom turizmu, ali je, na sreću, izazvao i nekoliko suprotnih reakcija njemačkih medija.
– U nedjelju će Bavarska televizija u top-terminu jednu emisiju posvetiti svemu dobrome što Hrvatska donosi Europi. I Süddeutsche Zeitung priprema pozitivan članak, a turističke priloge o Hrvatskoj početkom lipnja najavljuje, recimo, i Münchner Merkur. Bildov je tekst na neki način mobilizirao one koji misle drukčije, tako da se zasad čini da od toga neće biti neke veće štete – ocjenjuje Selimir Ognjenović, direktor njemačkog turoperatora specijaliziranog za putovanja u Hrvatsku ID Riva Tours. Iako, karte za hrvatski turizam u Njemačkoj nisu tako dobro raspodijeljene kao uoči prošle sezone. Lanjske napetosti između Njemačke i Grčke, koje su dio njemačkih turista odvratile od te zemlje, u međuvremenu su utihnule, Egipat i Tunis se polako vraćaju na svoje pozicije, a Turska – ne propušta prilike.
– Upravo turskom turizmu u Njemačkoj trenutačno i ide najbolje. Turska si može dopustiti da na niske cijene Egipta i Tunisa, koji na taj način pridobivaju tržište, uzvrati sa sto tisuća aranžmana za nevjerojatnih 199 eura. Hrvatska, istodobno, ne koristi maksimalno to što ulazi u EU i što će 1. srpnja oči cijelog svijeta biti uprte u nju. Idućih pet tjedana svaki će članak ili oglas o hrvatskom turizmu vidjeti ili uočiti puno više ljudi nego inače i pred Hrvatskom je marketinška prilika kakve se rijetko imaju – upozorava Ognjenović.
>> Bild opet o Hrvatskoj: Ovo su najsretniji Hrvati u Europi
>> Osim Bilda i drugi njemački mediji bave se Hrvatskom. Evo što pišu!
>> Bild: Kladimo se – Hrvatska je sljedeće groblje naših milijardi