Eksperimentalna provedba Škole za život u 74 škole uglavnom je protekla u pozitivnom ozračju, zadovoljni su i ravnatelji, nastavnici, profesori, pozitivne pomake vide i učenici i roditelji, a tek je neznatan dio skeptičan.
To je ukratko rezultat objedinjenog izvješća o vrednovanju eksperimentalnog programa Škole za život koje su proveli stručnjaci s Filozofskog fakulteta, a koje je jučer prezentirano u Ministarstvu obrazovanja.
Filozofski fakultet kao neovisno tijelo izabran je javnim pozivom u konkurenciji još dva zagrebačka fakulteta, a njihova zadaća bila je objediniti sva provedena istraživanja prije, za trajanja i na kraju eksperimentalne provedbe uključujući i istraživanja inozemnih stručnjaka, Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje i Ministarstva obrazovanja. Za taj su posao plaćeni 200.000 kuna.
Iako su s Filozofskog fakulteta kazali da pozitivan utjecaj eksperimentalne faze postoji, on nužno ne znači i uspješnost reforme jer su za to potrebne godine. Unatoč tome u objedinjenom izvješću nisu izostavili pohvaliti ministricu od koje su i dobili posao.
Za objedinjeno izvješće napisali su da je upravo ona izvršila presudan poticaj u provedbi reforme, a HNS u koaliciji opisali kao glavnog zagovornika reformske orijentacije. Na pitanje čemu to u objedinjenom izvješću svih istraživanja poručili su da su samo stavili društveni kontekst i činjenice, a da nikoga nisu hvalili. Za komentar tih dijelova izvješća koje je trebalo biti neovisno pitali smo i premijera Plenkovića..
– Obrazovna reforma projekt je ove Vlade. I reforma i znatna povećanja za obrazovanje projekt su ove Vlade – kazao je za Večernji Plenković.
Hvalite me oči moje !!!! Pa uspjeh se vidio na državnoj maturi !