Ljubav kroz želudac

Za Valentinovo radije trošimo na večere u restoranima nego na cvijeće i čestitke

Ruža Valentinovo
Foto: Marko Prpić/Pixsell
12.02.2016.
u 07:00

Hrvati za blagdan ljubavi najviše kupuju u klasičnim trgovinama, u 98% slučajeva, a 2% njih kupuje putem weba

Iako su digitalna rješenja i internetska kupnja u punom zamahu, za Valentinovo se najviše kupuje u klasičnim trgovinama – u čak 90% kupnji na globalnoj razini i 98% u Hrvatskoj, priopćili su iz MasterCarda. Istraživanje MasterCard Love Indexa o ponašanju kupaca u više od 200 zemalja svijeta, uključujući i Hrvatsku, kojim su obuhvaćena plaćanja kreditnim, debitnim i prepaid karticama u razdoblju od 11. do 14. veljače od 2013. do 2015. otkriva kako se ukupna potrošnja uoči Valentinova povećala za 22%. Mnogi se odmiču od skupih darova pa će tako 33% korisnika kartica voljenoj osobi priuštiti večeru u restoranu, a 28% odmor u hotelu.

U Latinskoj Americi (54%) i SAD-u (38%) najveći broj transakcija ostvaren je u restoranima, dok su u Aziji, Pacifiku, Europi i na Bliskom istoku popularni odmori u hotelima. Cvijeće je i dalje bitno iako je prodaja u posljednje tri godine globalno u padu. No u Latinskoj Americi ona se udvostručila u ovom razdoblju (92%), dok na Bliskom istoku raste kupnja čestitki – čak 107%. Hrvati su u 2015. najviše transakcija ostvarili u restoranima (70%), a najmanje u cvjećarnicama (4%) i papirnicama (1%). Potrošnja u restoranima porasla je s 21% u 2013. na 32% u 2015., doznajemo od Sanje Žigić, MasterCardove menadžerice za Hrvatsku. 

>> Savjeti za savršeno Valentinovo. Ove godine isprobajte nešto novo

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije