Pretjerivanje

Zabranjeni oglasi jer precjenjuju opasnost od klimatskih promjena

zima
Goran Kovačić/PIXSELL
17.03.2010.
u 12:29

Tijelo koje se brine o vjerodostojnosti oglasa zaključilo je kako zabranjeni oglasi idu iznad standarda koji su prihvaćeni u znanstvenoj zajednici

Dva oglasa britanske vlade, koja su trebala biti objavljena u tisku, zabranjena su jer preuveličavaju probleme koji mogu nastati zbog klimatskih promjena. Tijelo koje se brine o vjerodostojnosti oglasa zaključilo je kako "zabranjeni oglasi" idu iznad standarda koji su prihvaćeni u znanstvenoj zajednici jer tvrdi da klimatske promjene mogu izazvati sušu i poplave.

Kampanja je trebala podići svijest o opasnosti od klimatskih promjena. Sporni oglasi koristili su popularne pjesme za djecu.

Ključne riječi

Komentara 3

JA
jaruzelskia
18:34 17.03.2010.

Prvi.

JA
jaruzelskia
18:45 17.03.2010.

Napokon. Neki se napokon bude iz mraka i dogme srednjeg vijeka...(ali ta \'zabrana\' je samo opsjena da zamaže oči glupom narodu kako bi narod lakše podio ostale reklamne prevare povezake za Globalnu prevaru....) Pa Englezi su lažovi. Uhvaćeni su uu prevari = lažiranju, prikrivanju i \'prilagođavanju\' podataka na Univerzitetu East Anglia (najveći centar na svijetu za istraživanje \'globalnog zatopljenja\' čitaj Globalgate). Ali njihova vlada i dalje podupire (globalnu) prevaru jer im trebaju porezi!!! (kao i EU). Lopovi ostaju lopovi.

BT
btw
01:24 18.03.2010.

Novinar potpisan sa \"dc\" ili namjerno dezinformira ili ne razumije engleski ili nema pojma o problematici ili je lijen. Prava vijest glasi da je u kampanji britanske vlade o klimatskim promjenama, koja vrijedi sest milijuna funti, Agencija-ASA za standarde oglašavanja zabranila SAMO DVA OD SVIH OGLASA. Razlog uopce nije ovo sto je \"dc\" napisao. Razlog je to sto su fraze koje su se koristile bile NEUMJERENE. Na znanje \"dc-u\", ASA je osim zabrane SAMO TA DVA OGLASA pripcila da \"ASA opise poplava i susa u oglasima uopce ne smatra pretrjeranima\". Vlada V. Britanije nastavlja nesmetano provoditi ostatak reklamne kampanje. http://www.guardian.co.uk/media/2010/mar/17/asa-climate-change-ads Po tko zna koji put sram vas bilo VL zbog dezinformiranja javnosti.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije