Zagrebačka banka upozorila je na povećani broj phishing-poruka u kojima se napadač sa svrhom ostvarivanja vlastite koristi lažno predstavlja kao Zagrebačka banka. Na taj način pokušava stupiti u posjed podataka korisnika kojemu je poruka poslana i/ili zaraziti računalo zlonamjernim softverom.
Upozoravaju da, ukoliko primite takvu poruku, obavezno provjerite pošiljatelja, značenje, razlog slanja i prirodu e-pošte, kao i stil pisanja.
- Ne otvarajte poveznice i/ili privitke iz sumnjivih poruka i ne odgovarajte na takve poruke. U slučaju sumnje na vjerodostojnost i/ili prijevaru obratite se Banci radi provjere - upozorava banka u poruci koju je poslala svojim klijentima.
Istaknuli su kako banka od klijenata nikad neće tražiti sigurnosne lozinke te da u slučaju sumnje na prijevaru odmah javite na broj telefona 01/3789 785.
- Phishing poruke su oblik internetske prijevare u kojoj se pošiljatelj lažno predstavlja kao legitimna organizacija putem e-pošte s ciljem krađe osjetljivih podataka. Primjer su poruke e-pošte za koje se čini da ih je poslala Zagrebačka banka, a zapravo nije. Primjer: adresa pošiljatelja glasi noreply@zaba.com. Iako se u takvim e-porukama u zaglavlju prikazuje logotip Zagrebačke banke, nije riječ o porukama čiji je pošiljatelj Zagrebačka banka! Te prividne e-poruke Banke sadržavaju poveznice i privitke koje vam Banka nikad ne bi poslala, te često koriste gramatički i pravopisno neuređene rečenice - pojašnjavaju iz Zagrebačke banke.