Pritužbe od strane putnika autobusnog prijevoznika FlixBusa jučer su pljuštile na sve strane. Kasno navečer nas je kontaktirao jedan od korisnika linije Zagreb-Frankfurt koji je bio dio "ture" koja se našla na cesti u njemačkom gradu Augsburgu, više od 350 kilometara udaljenome od njihovog finalnog odredišta. Vozači su njih i prtljagu ostavili te krenuli svojim putem, bez objašnjenja. O cijelom incidentu su se oglasili iz sporne prijevozne tvrtke.
- Žao nam je zbog neugodne situacije koju su putnici doživjeli na putovanju prema Frankfurtu. Zbog kvara na klimatizaciji koja je dovela do neugodne temperature za putnike u samom autobusu, vozači su upućeni u najbliži grad u kojem se putnici mogu preusmjeriti na sljedeći prvi autobus prema Frankfurtu. Svi putnici koji su ostavili kontakt prilikom kupovine karata zaprimili su obavijest o preusmjeravanju na sljedeći autobus koji je kretao u 20:15 prema Frankfurtu. Putnicima su dodijeljene nove karte za navedeni polazak te dostavljene putem ostavljenih kontakata. Putnici su stigli na svoje odredište- odgovorili su nam iz FlixBusa.
Podsjećamo, putnika je bilo 40-ak, među kojima su pretežito bile starije osobe i dvoje djece. Njihovo je putovanje trebalo završiti u Frankfurtu, za što su platili 38 eura jednosmjernu kartu s rezervacijom iz Zagreba, a završilo je u gradu Augsburgu. Dakle, pred njima je bilo još otprilike četiri sata vožnje. Objašnjenja nije bilo, a iz službe za korisnike FlixBusa, putnicima se nitko nije javljao.
Flixbus, s njima imam samo jedno, krajnje negativno iskustvo. I nikad više, radije ću pješice. Katastrofa od firme