Prekinut je promet na Podravskoj magistrali između Koprivnice i Đurđevca u mjestu Vlaislav (DC2), zbog prometne nesreće, izvijestio je u ponedjeljak ujutro Hrvatski auto-klub (HAK). Naime, u ponedjeljak ujutro došlo je do teške prometne nesreće na području Vlaislava u kojoj su se sudarili osobni automobil i kamion.
Automobil je završio u kanalu, a kamion u dvorištu kuće. Promet se nakon nesreće odvijao otežano uz propuštanje, a dio Vlaislava je ostao bez struje. Za sada je poznato da je ozlijeđen jedan čovjek iz osobnog automobila, piše Epodravina.
– U prometnoj nesreći koja se dogodila nešto poslije šest sati na Podravskoj magistrali između Koprivnice i Đurđevca, u sudaru kamiona i osobnog vozilo u mjestu Vlaislav ima ozlijeđenih osoba – potvrdili su iz PU koprivničko-križevačke.
Očevidom će se utvrditi uzrok nesreće.
Stanje u prometu
Kolnici su mjestimice mokri ili samo vlažni i skliski od kiše u Istri, Hrvatskom primorju, Gorskom kotaru, Lici i unutrašnjosti Dalmacije. Ponegdje ima i magle. Mogući su odroni. Vozačima iz HAK-a savjetuju da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama te održavaju sigurnosni razmak između vozila.
Zbog radova na prometnom traku za priključenje iz Čulinečke ceste na Slavonsku aveniju u Zagrebu, do srijede 28. listopada do 20 sati neće biti moguće skretanje iz Čulinečke ceste prema Slavonskoj aveniji (smjer sjever – zapad). Od 10 do 21 sat bit će zauzet sjeverni prometni trak sjevernog kolnika u zoni radova. Obilazni pravac bit će: Čulinečka cesta – Servisna cesta – Slavonska avenija.
Zbog povremeno pojačanog prometa i aktualnih kontrola na većini graničnih prijelaza moguća su čekanja u putničkom i teretnom prometu.
U pomorskom prometu nema poteškoća. Zbog restriktivnih mjera uvedenih od Republike Italije, ukidaju se putovanja na liniji Bar – Bari s polaskom 6. listopada iz Barija te 7. listopada iz Bara.
Zašto nema Podravske brze ceste? Zar Podravska brza cesta treba slijediti stari tok Podravske magistrale čiji temelji su postavljeni na asfatiranju starih poljskih cesta. I brzi (čitaj spori) dio koji je napravljen u Varždinskoj županiji ne pridonosi većoj sigurnosti jerr prolazi kroz svako selo. Čini se da je vrijeme stalo, pa investicije u infrastrukturu u djelu Hrvatske koji graniči s Mađarskom nikom nije u interesu. Zar gospoda koja odlučuju misle da bi turisti u tolikom broju dolazili na Jadran da nema autoceste? Zar Slavonija za koju su ljudi krv proljevala je manje važna od Dalmacije i otoka?