IMA LI ŽIVOTA IZVAN ZEMLJE?

Znanstvenici čekaju odgovor na signal poslan prije 40 godina: 'Mogao bi stići danas'

izvanzemaljci
Foto: pixabay
22.08.2023.

Izvorni radio signal odaslali su Morimoto i Hirabayashi sa Stanforda 15. kolovoza 1983., a predstavljao je 13 crteža. Tih 13 crteža prikazuju evoluciju života na Zemlji, od jednostaničnih organizama do riba, guštera, majmuna i ljudi.

Prije 40 godina dva japanska astronoma, Masaki Morimoto i Hisashi Hirabayashi, poslali su radio signal prema zvijezdi zvanoj Altair, udaljenoj 16,7 svjetlosnih godina od Zemlje. Koristeći teleskop Sveučilišta Stanford dvojac je poslao poruku koja je imala za cilj pokazati svim izvanzemaljcima koji kruže oko te zvijezde kako izgledaju ljudi.

Sada se tim astronoma sa Sveučilišta Hyogo nada da će konačno dobiti odgovor koji su čekali i dokazati da vanzemaljski život postoji, piše Daily Mail.

Postavljaju golemi radioteleskop u grad Saku kako bi primili odgovor od svih planeta koji kruže oko Altaira, jedne od najsjajnijih zvijezda na noćnom nebu. Danas, 22. kolovoza, smatraju najvjerojatnijim datumom da bi taj odgovor mogao stići, no ne može se znati hoće li se to uistinu i dogoditi.

VEZANI ČLANCI:

Četiri desetljeća kasnije, tim predvođen Shinyom Narusawom sa Sveučilišta Hyogo koristi antenu promjera preko 64 metra u nadi da će otkriti odgovor. Prema Asahi Shimbunu, 22. kolovoza smatra se najvjerojatnijim datumom za odgovor jer je to sedmi dan sedmog lunarnog mjeseca tradicionalnog japanskog lunisolarnog kalendara.

Narusawa je istaknuo da se egzoplanete – planete izvan našeg Sunčevog sustava – stalno otkrivaju i da se smatra da postoje još milijarde.

- Veliki broj egzoplaneta otkriven je od 1990-ih. Altair možda ima planet čiji okoliš može održati život - rekao je Narusawa. Prema izvješću Gizmoda iz 2008., dvojac je na ideju došao 'kada su bili pijani' i očekivali su odgovor već 2015., ali ga nije bilo.

VIDEO Kina otkrila signal izvanzemaljskih civilizacija? Izvješće je objavljeno pa obrisano

BR
Brdo
15:23 22.08.2023.

Jos javljaju vanzemaljcima da postojimo i nasu lokaciju da nas lakse potamane.

Avatar DIXI
DIXI
20:54 22.08.2023.

Možda se odluče za "deputinuzaciju" u Rusiji...

Avatar 365dias
365dias
14:00 22.08.2023.

"22. kolovoza smatra se najvjerojatnijim datumom za odgovor jer je to sedmi dan sedmog lunarnog mjeseca tradicionalnog japanskog lunisolarnog kalendara." - a to je svemircima jaaaaako bitno... upravo na tradicionalnom japanskom kalendaru utemeljene su SVE civilizacije u svemiru. jer nii ne može biti drugačije!!!