Nema više čekanja u redovima i neizvjesnosti oko troškova potrošnje. Sve je jednostavno i na dohvat ruke.Gradska plinara Zagreb-Opskrba doskočila je beskonačnom čekanju u redu za plaćanje režija uz besplatnu mobilnu i web aplikaciju „MOJ RAČUN“, predviđenu za iOS i Android operativne sustave. Zanima vas kako će vam ta aplikacija pomoći u vašoj svakodnevici? Olakšat će vam plaćanje režija jer ćete sve parametre konačno vi imati pod kontrolom, dovoljno je da se registrirate i imat ćete potpuni pregled zaduženja i uplata, a moći ćete u bilo kojem trenutku dojaviti i stanje brojila.
Aplikacija “MOJ RAČUN” nudi i mogućnost grafičkog prikaza mjesečne, kao i godišnje potrošnje plina. Kad god poželite, možete dobiti informativni izračun troškova potrošnje plina za bilo koji vremenski period. Sve ispostavljene račune možete preuzeti u PDF formatu, a zahvaljujući aplikaciji možete dostaviti obračun potrošnje plina ili ga možete nastavljati plaćati akontacijskim ratama pa ćete na kraju obračunskog razdoblja vidjeti jeste li, s obzirom na potrošnju, platili previše ili premalo.
Besplatnu on-line uslugu Gradske plinare Zagreb – Opskrbe "MOJ RAČUN", putem zajedničkog sustava web i mobilne aplikacije podržane za iOS, Android i MS Windows Phone operativne sustave, trenutno koristi preko 80.000 kupaca prirodnoga plina. Većina kupaca pripada kategoriji javne usluge opskrbe plinom - kućanstvo (92%). Aplikaciju svake godine nadograđuju novim funkcionalnostima sukladno zahtjevima kupaca plina. Zanima vas što sve nudi zajednički sustav web i mobilne aplikacije?
- Pregled prometa (izdanih računa, akontacijskih rata i uplata)
- Pregled stanja plinomjera (očitanja, procjena potrošnje plina i dojave stanja od strane kupaca plina)
- Pregled potrošnje plina prema godinama i mjesecima
- Pregled i preuzimanje izdanih računa i akontacijskih rata u PDF formatu
- Izračun informativnih troškova potrošnje plina za neki vremenski period i raspodjela troškova prema sudionicima za kupce javne usluge opskrbe plinom
- Dojava stanja plinomjera od strane kupaca, zaprimanje potvrde o dojavi stanja i zaprimanje podsjetnika o terminima dostave sljedećih očitanja
- Odabir opcije dostave stanja računa putem e-maila ili poštom, dodavanje i brisanje nove šifre kupca
- Slanje upita, reklamacija i primjedbi
- Deaktivacija korisničkog računa od strane kupca plina
Ako se ne smatrate stručnjakom za korištenje aplikacija, ne brinite, toliko je sve jednostavno za korištenje, dovoljno je da potražite pomoć vaših najbližih i za najviše pola sata savladat ćete sve korake s kojima ćete moći dojaviti stanje plinomjera i internet bankarstvom platiti potrošnju plina za tekući mjesec. „MOJ RAČUN“ nudi korisne informacije kao što je uredovno radno vrijeme, a na jednom mjestu moći ćete doznati kolika je trenutačna cijena prirodnog plina te koji je godišnji plan Gradske plinare Zagreb-Opskrbe za dostavu računa za kućanstva. Poduzetnici kao i kućanstva mogu skinuti brošure u kojima su detaljno objašnjene mjere za učinkovito i sigurno korištenje plina.
Kako otvoriti „MOJ RAČUN“? Ništa jednostavnije. Ako želite otvoriti „MOJ RAČUN“ na osobnom računalu, potražite sekciju MOJ RAČUN na web stranici www.gpz-opskrba.hr i potom se registrirajte. Ako se želite registrirati preko mobilnog uređaja, potražite besplatnu aplikaciju u trgovinama App-Store ili Google Play Store i potom instalirajte aplikaciju. Podatke za registraciju možete pronaći na svom računu za utrošeni prirodni plin. Šifra kupca i IB OMM (identifikacijski broj obračunskog mjernog mjesta) navedeni su u zaglavlju računa. Korisnici zajedničkih kotlovnica u stambenim zgradama u polje Šifra kupca upisuju šifru zgrade koja je navedena na desnoj strani računa ispred slova „KS“, te IB OMM koji je naveden u prvom retku tablice. Za registraciju je potrebno tek nekoliko trenutaka.
Usluga „MOJ RAČUN“ namijenjena je svim kupcima prirodnoga plina, pravnim i fizičkim osobama, koji se koriste uslugom opskrbe prirodnim plinom GPZ-Opskrbe. U ukupnom iznosu svakog obračuna za fizičke osobe uključena su i eventualna preostala dugovanja iz ranijih obračuna, te kako biste izbjegli zabunu oko iznosa dugovanja, popis prometa pokazuje samo posljednji obračun, obračunate rate i kamate, te vaše uplate.
Zato skinite aplikaciju „MOJ RAČUN“ i imajte sve troškove što se tiče potrošnje plina pod kontrolom. Više doznajte OVDJE.
Sadržaj omogućila Gradska plinara Zagreb
A kada će uvesti brojila sa daljinskim očitanjem ? Pa bi sve ove komplikacije povuci potegni automatski otpale