KONTROLA TROŠKOVA

Akontacijske rate mogu biti prošlost: Uz aplikaciju 'MOJ RAČUN' plin možete plaćati puno jednostavnije

Gradska plinara
Foto: Shutterstock
1/5
31.12.2017.
u 15:47

Ova inovativna aplikacija Gradske plinare Zagreb-Opskrbe, olakšat će vam svakodnevicu jer ćete imati potpuni pregled i kontrolu potrošnje plina, kao i troškova. Uz to, možete pogledati i kojih se mjera opreza morate pridržavati osjetite li miris plina u vašem domu

Nema više čekanja u redovima i neizvjesnosti oko troškova potrošnje. Sve je jednostavno i na dohvat ruke.Gradska plinara Zagreb-Opskrba doskočila je beskonačnom čekanju u redu za plaćanje režija uz besplatnu mobilnu i web aplikaciju „MOJ RAČUN“, predviđenu za iOS i Android operativne sustave. Zanima vas kako će vam ta aplikacija pomoći u vašoj svakodnevici? Olakšat će vam plaćanje režija jer ćete sve parametre konačno vi imati pod kontrolom, dovoljno je da se registrirate i imat ćete potpuni pregled zaduženja i uplata, a moći ćete u bilo kojem trenutku dojaviti i stanje brojila.

Foto: Gradska plinara Zagreb

Aplikacija “MOJ RAČUN” nudi i mogućnost grafičkog prikaza mjesečne, kao i godišnje potrošnje plina. Kad god poželite, možete dobiti informativni izračun troškova potrošnje plina za bilo koji vremenski period. Sve ispostavljene račune možete preuzeti u PDF formatu, a zahvaljujući aplikaciji možete dostaviti obračun potrošnje plina ili ga možete nastavljati plaćati akontacijskim ratama pa ćete na kraju obračunskog razdoblja vidjeti jeste li, s obzirom na potrošnju, platili previše ili premalo.

Besplatnu on-line uslugu Gradske plinare Zagreb – Opskrbe "MOJ RAČUN", putem zajedničkog sustava web i mobilne aplikacije podržane za iOS, Android i MS Windows Phone operativne sustave, trenutno koristi preko 80.000 kupaca prirodnoga plina. Većina kupaca pripada kategoriji javne usluge opskrbe plinom - kućanstvo (92%). Aplikaciju svake godine nadograđuju novim funkcionalnostima sukladno zahtjevima kupaca plina. Zanima vas što sve nudi zajednički sustav web i mobilne aplikacije?

- Pregled prometa (izdanih računa, akontacijskih rata i uplata)

- Pregled stanja plinomjera (očitanja, procjena potrošnje plina i dojave stanja od strane kupaca plina)

- Pregled potrošnje plina prema godinama i mjesecima

- Pregled i preuzimanje izdanih računa i akontacijskih rata u PDF formatu

- Izračun informativnih troškova potrošnje plina za neki vremenski period i raspodjela troškova prema sudionicima za kupce javne usluge opskrbe plinom

- Dojava stanja plinomjera od strane kupaca, zaprimanje potvrde o dojavi stanja i zaprimanje podsjetnika o terminima dostave sljedećih očitanja

- Odabir opcije dostave stanja računa putem e-maila ili poštom, dodavanje i brisanje nove šifre kupca

- Slanje upita, reklamacija i primjedbi

- Deaktivacija korisničkog računa od strane kupca plina

Foto: Gradska plinara Zagreb

Ako se ne smatrate stručnjakom za korištenje aplikacija, ne brinite, toliko je sve jednostavno za korištenje, dovoljno je da potražite pomoć vaših najbližih i za najviše pola sata savladat ćete sve korake s kojima ćete moći dojaviti stanje plinomjera i internet bankarstvom platiti potrošnju plina za tekući mjesec. „MOJ RAČUN“ nudi korisne informacije kao što je uredovno radno vrijeme, a na jednom mjestu moći ćete doznati kolika je trenutačna cijena prirodnog plina te koji je godišnji plan Gradske plinare Zagreb-Opskrbe za dostavu računa za kućanstva. Poduzetnici kao i kućanstva mogu skinuti brošure u kojima su detaljno objašnjene mjere za učinkovito i sigurno korištenje plina.

Kako otvoriti „MOJ RAČUN“? Ništa jednostavnije. Ako želite otvoriti „MOJ RAČUN“ na osobnom računalu, potražite sekciju MOJ RAČUN na web stranici www.gpz-opskrba.hr i potom se registrirajte. Ako se želite registrirati preko mobilnog uređaja, potražite besplatnu aplikaciju u trgovinama App-Store ili Google Play Store i potom instalirajte aplikaciju. Podatke za registraciju možete pronaći na svom računu za utrošeni prirodni plin. Šifra kupca i IB OMM (identifikacijski broj obračunskog mjernog mjesta) navedeni su u zaglavlju računa. Korisnici zajedničkih kotlovnica u stambenim zgradama u polje Šifra kupca upisuju šifru zgrade koja je navedena na desnoj strani računa ispred slova „KS“, te IB OMM koji je naveden u prvom retku tablice. Za registraciju je potrebno tek nekoliko trenutaka.

Foto: Gradska plinara Zagreb

Usluga „MOJ RAČUN“ namijenjena je svim kupcima prirodnoga plina, pravnim i fizičkim osobama, koji se koriste uslugom opskrbe prirodnim plinom GPZ-Opskrbe. U ukupnom iznosu svakog obračuna za fizičke osobe uključena su i eventualna preostala dugovanja iz ranijih obračuna, te kako biste izbjegli zabunu oko iznosa dugovanja, popis prometa pokazuje samo posljednji obračun, obračunate rate i kamate, te vaše uplate.

Zato skinite aplikaciju „MOJ RAČUN“ i imajte sve troškove što se tiče potrošnje plina pod kontrolom. Više doznajte OVDJE.

Sadržaj omogućila Gradska plinara Zagreb

Komentara 4

Avatar Kljusar
Kljusar
11:42 01.01.2019.

A kada će uvesti brojila sa daljinskim očitanjem ? Pa bi sve ove komplikacije povuci potegni automatski otpale

ZR
zeljko.romcevic
21:05 01.01.2019.

već treću godinu koristim i nikad do sada nije došla nadoplata, također trebate koristiti aplikaciju i elektre gdje također postoji i kalkulator i plaćate stvarnu potrošnju. Nema muljaže

Avatar neidemdalje
neidemdalje
03:46 01.01.2019.

a hoće li onda prestati sa naplatom za očitanje brojila ili ćemo im i dalje plaćati i odrađivati njihov posao...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije