Vrhnje i sir mnogi su uzimali kao primjer autentičnih proizvoda koje bismo mogli izgubiti ulaskom u Europsku uniju, no pokazalo se da su baš sir i vrhnje, odnosno tržnice na kojima se prodaju, osvojili tu istu Europu.
U nedjelju je, naime, zagrebački Dolac posjetila ekipa BBC-a koja u Zagrebu snima 30-minutni dokumentarac kako bi Hrvatsku predstavila svojem gledateljstvu kao 28. članicu EU.
Tročlana ekipa na čelu s poznatom novinarkom Kacijom Maderom stigla je u nedjelju izravno na tržnicu Dolac i tu počela snimati polusatnu emisiju “Working lives“. Cilj poznate novinarke bio je snimiti život i rad običnih ljudi koji svakodnevno rade obiteljski posao koji su sami osmislili te njime mogu osigurati egzistenciju ne samo sebi i svojoj obitelji, već i zaposliti nekoliko novih djelatnika.
– Mi u Tržnicama Zagreb osigurali smo im OPG (obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo) Polić koje kod nas, na klupama Dolca i Kvatrića, svakodnevno prodaje svoje vlastite proizvode. Gospođa Madera, oduševljena načinom prodaje na tržnici Dolac, tvrdi da je to „muzejski“ način trgovanja rijetko viđen u Europi i dio našeg „miraza“ koji donosimo u zajednicu 28 naroda i država, izvijestili su iz Tržnica Zagreb.
Osim Dolca, britanska TV-ekipa snimit će i još nekoliko autentičnih priča o našim ljudima kako bi, kroz način njihova života i rada, vjerodostojno predstavila Republiku Hrvatsku
– Drago nam je da su odabrali Tržnice Zagreb kao mjesto na kojem se najbolje zrcali naš mentalitet i što će slike i priča s Dolca milijunskom gledateljstvu BBC-a predstaviti Grad Zagreb i Republiku Hrvatsku – ističu domaćini.
Svi koji sami proizvode ono sto prodaju na trznici NIISU OBVEZNICI FISKALIZACIJE,kumice i dalje prodaju kao do sad,nakupci i preprodavaci postaju obveznci,tako i treba bit.