Na vrućini suhog kolovoza prije 30 godina trajali su završni radovi izgradnje tramvajske pruge na raskrižju Avenije Većeslava Holjevca i Avenije Borisa Kidriča, koju mlađe generacije znaju kao Aveniju Dubrovnik.
Trebali su biti gotovi do 25. kolovoza, no naslovnica novina od 28. kolovoza pokazuje da su radovi pri samome kraju. "Vreva strojeva i ljudi odzvanja radilištem u blizini Jadranskog mosta. Afaltira se trianlg kojim će prolaziti nova tramvajska pruga i postavljaju se nove tračnice. Pogled iz ove betonske džungle na južni dio grada je neobičan, baš kao i na ovoj fotografiji", pisalo je na naslovnici Večernjaka.
Kašnjenje nije smetalo javnom prometu budući da je plan bio tramvajski promet otvoriti na Dan republike 29. 11. 1985.
A ta 1985. godina za ZET i zagrebački promet bila je značajna jer je izgrađena tramvajska pruga kroz Novi Zagreb što se od Savske ceste odvaja Horvaćanskom cestom i skreće preko novog Jadranskog mosta te novog roto raskrižja u dvije razine kod Savskoga Gaja prema Velesajmu. U Sopotu je spojena sa već izgrađenom prugom čime se zatvorio prsten kroz Novi Zagreb.
Do dan danas ni nakon 30 godina nisu napravili spoj iz N. Zagreba sa Selskom cestom na zapad. I danas nam još voze ČKD tramvaji kupljeni baš radi proširenja tramvajske mreže tih godina. U Zagrebu vrijeme ne prolazi ;(