Rješenje iz Pariza
Doznajemo detalje projekta koji mijenja Zagreb: Ovako će izgledati dva kilometra neprekinute biciklističke staze
U povezivanje staza ulaže se 1,7 milijuna kuna, kaže šef četvrti Dražen Lučanin
Komentara 10
Lik se jedino bavi biciklističkim stazama i ničim drugim. Nisu svi biciklisti, a javni prijevoz je za kiki. Nenormalno je da je prosječna brzina tramvaja 11km/h. Nenormalno je da prije doputuješ do Rijeke nego s jedna strane grada na drugu. U redu, nije on kriv za to. No ako ubijaš prostor za promet auomobilima i pješacima, onda trebaš to nadoknaditi, i to ne biciklističkim stazama, jer se ne voze svi biciklima, nego omogućiti učinkovitiji i moderniji javni prijevoz. Vidila žaba kako se konj potkiva, pa i ona digla nogu. No, ne možeš očekivati od gospona koji propagira i vozi bicikl, ali isto tako privatno vozi Volvo, te mu je vrhunac poslovne karijere "aktivizam" da zna upravljati "najvećom tvrtkom" u državi.
SA
drzava daje milijune za obnovu a on se trsi oko par metara biciklističkih staza, sa nestrpljenjem cekamo i rodne semafore, šta god to značilo
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Daj radje pare za obnovit par fasada u centru grada da nama bude ljepsi, a ne tu za par bicikala da glovo i bolt azijci brze dostavljaju klopu