Chatanje s Holdingom

Dugujete li za vodu, možete sad doznati i preko Vibera

25.11.2017.
u 16:01

Aktivirali su dodatno i aplikaciju Moj zagreb, gdje se s agentima mogu razmijeniti i dokumenti, ali i, primjerice, kupiti karta za parking

Kako tipkate s frendovima, sad možete i s Holdingom. Sve najvažnije platforme za komunikaciju nabavili su za drugi rođendan svog pozivnog centra, pa ih se sad o, primjerice, odvozu otpada ili dugu za vodu može pitati i putem Vibera, WhatsAppa, ali i na chatu Facebooka, popularnom Messengeru.

Bandić je dobar agent

Već sad na dan nazove ih oko tri tisuće Zagrepčana, pa su nove platforme bile sasvim logičan korak, kažu u Holdingu, u čijem call centru na Autobusnom kolodvoru trenutačno radi dvadeset operatera. Dostupni su 24 sata na dan, a u slučaju da određeni poziv propuste, nazvat će povratno. Ide li sve po “pravilima službe” provjerio je jučer i gradonačelnik Milan Bandić, koji je problem riješio – šunkom.

– Recite – javio se na telefon Zagrepčanki koju je zanimalo mora li platiti kaznu za parkiranje. Ako je prva, objasnio joj je, to je “samo žuti karton”.

– Mirno spavajte, kupite šunku za to – što da radi s novcem koji ipak neće morati uplatiti na račun Zagrebparkinga, predložio joj je gradonačelnik, koji je od djelatnika pozivnog centra za “fuš” koji je odradio kod njih dobio samo pohvale. Brz, koncizan i točan bio je Bandić, baš kao što svaki agent mora biti, zaključili su. A kako odgovara na poziv, pratila je i predsjednica uprave Holdinga Ana Stojić Deban, koju u call centru svi prepoznaju po glasu. Jer upravo je ona ta koja najčešće okreće broj 072 500 400, a poslat će, kaže, sad i pokoji Viber.

Početak integracije

Osim telefonski i porukama, sve odgovore iz podružnica trgovačkog društva moći će se dobiti i putem aplikacije Moj Zagreb, kojom su se dosad mogle prijaviti problemi koje bi Zagrepčani uočili po gradu, poput rupa na cesti ili smeća oko kontejnera na zelenim otocima.

– Digitalna platforma omogućuje i razmjenu datoteka pa osim uobičajenog pitanja ili odgovora, komunikacijski kanal služi i za razmjenu dokumenata – objasnio je voditelj pozivnog centra Tomislav Jurić. Konkretno, to znači da će se putem aplikacije sada moći zatražiti ZET ispričnica, kupiti, primjerice, mjesečna parkirna karta, dojaviti stanje plinomjera, ali vidjeti i slobodna mjesta u gradskim vrtićima, dijelove grada koje pokriva besplatni WiFi ili pak, po broju istaknutom na vratima automobila, provjeriti ima li određeni taksist valjanu taksi dozvolu. Novosti koje su uveli, kažu u Holdingu, tek su početak integracije svih usluga društva.

Komentara 3

AN
ante92
15:35 26.11.2017.

A kako se troše naši novci od poreza nemožeš doznati niti ako si u USKOK-u. Veliki napredak.

Avatar liquidsky
liquidsky
12:10 27.11.2017.

Veliki Vođa bez sumnje je sam osmislio i programirao aplikacije za sve ovo. Usput, poklanja i šunke. Koja ga majka ne bi poželjela za svoju kći usidjelicu?

DU
Deleted user
13:50 28.11.2017.

A viđe hibridnog bosanca!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije