Trg bana Josipa Jelačića svetinja je i simbol kulture te ga se ne smije komercijalizirati do iznemoglosti i pretvarati u "megavašar", smatraju u HČSP-u i stoga traže prekid devastacije glavnog zagrebačkog trga.
– Glavni trg svake metropole morao bi predstavljati ne samo taj grad i njegove stanovnike, već i cijelu naciju i državu. On svojim prostranstvom mora simbolizirati slobodu, svojim građevinama povijest i kulturu, svojom čistoćom ozbiljnost. Možemo reći da je glavni trg metropole slika ustroja i kulture jedne nacije. No, kakvu sliku o Hrvatima daje zagrebački trg? Diče li se Hrvati prostranstvom i građevinama svog glavnog trga? Definitivno ne – piše u priopćenju koje potpisuje Frano Čirko, predsjednik Gradskog odbora HČSP-a Grada Zagreba.
Priopćenje je odaslano i na adrese gradonačelnika Bandića i Gradske skupštine, a primjedbe se odnose ponajviše na šator koji se već duže vrijeme proteže preko pola Trga bana Jelačića, navode.
Taj je megašator, zajedno s uvijek prisutnim raznim šatorčićima i štandovima, pretvorio naš glavni trg u jedan veliki ugostiteljski objekt – „megakafić“. Kada tome nadodamo i 30-metarske zidne megareklame Renaulta, Vipa i ostalih, dobivamo pravi „megavašar“. Kao „šlag na tortu“ dolaze i ukrasi poput onih u povodu kineske Nove godine. Žalosna je činjenica da se glavni objekt na Trgu, a to je kip bana Jelačića, uopće ne vidi sa 70 posto površine trga, ističu u HČSP-u prigovarajući i zbog velikih reklama koje skrivaju radove na pročeljima.
>>FOTO Veliki šator na Jelačićevu trgu uskoro će biti još veći
ovaj grad je svakim danom sve teže i teže iskreno voljeti.