O najnovijem poskupljenju karata ZET-ova prijevoza, koje čeka građane Zagreba već sutra, očitovala se u Uprava Holdinga.
– Očuvanje visoke razine kvalitete usluge javnog prijevoza u Gradu Zagrebu, kupnja 142 niskopodna tramvaja i 249 autobusa, visok porast cijena energenata i povećanje troškova održavanja i otplate novih vozila, prisilili su nas na korekciju cijena ZET-ovih usluga. Svjesni teških socijalnih prilika u kojima se nalazi većina građana Zagreba, četiri godine činili smo sve da ne dođe do poskupljenja cijena komunalnih usluga Zagrebačkog holdinga, no teška gospodarska situacija i poslovne okolnosti primorali su nas na ovakvu odluku – objasnio je glasnogovornik Dušan Viro.
Dodao je da novi cjenovni model ZET-ovih usluga osigurava visoku razinu kvalitete javnog prijevoza u Zagrebu te omogućava njegov daljnji razvoj, kako bi i dalje bili na usluzi svakom putniku.
Ističe da je unatoč novim cijenama, u naplati prijevoza ZET-a zadržana pogodnost jedne zone prijevoza za čitavo područje Zagreba.
Uvođenjem novih vrsta karata te novim oblicima plaćanja, vožnja ZET-ovim tramvajima i autobusima i dalje ostaje najsigurnija i financijski najpovoljnija opcija prijevoza, smatraju u Holdingu.
Iz Holdinga poručuju da kupnjom opće godišnje karte godišnji trošak prijevoza na 12 mjesečnih rata ostaje nepromijenjen u odnosu na dosadašnju mjesečnu kartu – 290 kuna, dok se kupnjom opće godišnje karte uz jednokratno plaćanje ostvarujete dodatni popust od 10% te se time ostvaruje pravo vožnje za devet kuna dnevno.
– Zagreb je i dalje grad s najpovoljnijim javnim prijevozom u Hrvatskoj, a ZET-ovom godišnjom kartom omogućeno je neograničeno putovanje na 1600 kilometara tramvajske i autobusne mreže u više od 500 vozila na 150 linija – izračunali su u Holdingu.
Preko građana krpaju dugove menadžera
I dok Holding pravda dizanje cijena, dižu se i brojne optužbe protiv ovog udara na standard građana glavnog grada.
Sveučilišna organizacija HSS-a Zagreba prozvala je Upravu Holdinga da gubitke u ZET-u od 1, 4 milijarde pokriva preko džepova građana, a iste nisu izazvali studenti, srednjoškolci i žitelji Zagreba nego neracionalna politika i upravljanje političkih menadžera u toj gradskoj megatvrtki.
– Kada sutra nastupe sva najavljena poskupljenja od strane grada Zagreba i Vlade, studenti mogu i morat će proglasiti bankrot pred sobom i državom znanja – istaknuli su mladi članovi HSS-a.
Kakva laž.Od kad su građani dužni kupovat tranvaje?Pa to je problem ZET-a.Ako su građani krivi?Onda vratite stare tranvaje...