Problemi s odvozom otpada u Zagrebi i dalje su vrlo aktualni, a stanovnici i dalje na društvenim mrežama dijele fotografija pretrpanih kontejnera za miješani i reciklabilni te biootpad. Želimo manje račune jer nam se usluga ne ispunjava, ponavljaju već tjednima, a kad smo ih prije mjesec dana pitali hoće li zbog neodvoza računi biti manji, rekli su nam da da neće.
No, stvari su se, izgleda promijenile, pa su korisnici društvenih mreža počeli dijeliti prepiske sa službama Čistoće u kojima im se objašnjava, ako im se dva puta ili više puta nije odvezao otpad, da mogu poslati prigovor i napraviti korekciju računa.
Da se može poslati prigovor, potvrdili nam to u Holdingovoj podružnici, ali nisu nam odgovorili hoće li doći do korekcije.
"Izostanak odvoza otpada na pojedinim područjima je izvanredan i posljedica je privremenih operativnih poteškoća, ali i pozitivnih promjena navika korisnika koji više odvajaju otpad. Sukladno tome, podružnica Čistoća kontinuirano prilagođava frekvencije odvoza otpada na način da povećavamo mjesečni broj dovoza odvojeno prikupljenog otpada (papir, plastika) uz smanjenje broja odvoza miješanog komunalnog otpada, tamo gdje je to potrebno. Ističemo da je svakom korisniku usluga odvoza otpada na kraju izvršena, u nekim slučajevima u drugom terminu, a u pojedinačnim slučajevima u terminu sljedećeg odvoza. Podružnica Čistoća trpi posljedice višegodišnjeg nedovoljnog ulaganja u infrastrukturu i vozni park, niske raspoloživosti radne snage, ali i globalne krize koja utječe na dostupnost rezervnih dijelova za mehanizaciju i vozila. I ovim putem se građanima ispričavamo i molimo ih za razumijevanje. Operativne poteškoće se rješavaju te se uskoro očekuje stabilizacija poslovnih procesa i uspostavljanje redovitog odvoza otpada.
Ako i nakon ovog pojašnjenja korisnik smatra da mu nije izvršena usluga, odnosno da su mu izostala dva ili više odvoza miješanog komunalnog otpada, po zaprimanju jedinstvene uplatnice Zagrebačkog holdinga d.o.o., može uložiti pisani prigovor na e-mail adresu holding.centar@zgh.hr, cistoca.reklamacije@zgh.hr ili poštom na adresu Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća, Radnička cesta 82, 10 000 Zagreb, uz navođenje datuma izostanka odvoza. Rok za podnošenje reklamacije na račun je 30 dana od dana dospijeća računa za pruženu javnu uslugu", odgovorili su nam.
Jej dobri su ovi pajaci, “visegodisnjeg neulaganja”… do vas je odvoz bil kolko tolko dobar, sad ne sljaka nis…