Radilo se, ali u nekim slučajevima, bolje da se nije. Brisalo se, crtalo pa opet prekopavalo, a kad ni to nije bilo dosta samo su biciklističke i pješačke staze završili tek toliko da se završi. Na ovogodišnje probleme u prometu pješaka i biciklista upozoravaju iz udruge Sindikat biciklista govoreći kako unatoč njihovim apelima i borbi, nekog značajnijeg pomaka nije bilo. Rješenja koja su potrebna kako bi Zagreb barem približno bio po tom pitanju na razini velikih europskih gradova poput Berlina, Budimpešte, Beča, Pariza, Milana, Dublina…, posebice u doba željene socijalne distance, se ne primjenjuju, ili ako se i nešto pokreće, implementira se presporo.
- Zagrebačke službe nadležne za promet od travnja do lipnja, primjerice, su provodile praksu isprobavanja prometnih rješenja na licu mjesta, trošenjem novca poreznih obveznika. Tako se redom u Zapruđu izmjenjivalo prvo brisanje označenih parkinga, zatim crtanje biciklističkih staza na preuskim nogostupima, opet prekopavanje nogostupa na kojima su tek nacrtane staze i njihovo proširivanje i na kraju brisanje staza i ponovno označavanje parkinga na nogostupu - nabrajaju iz Sindikata biciklista.
Budno su pratili i sulude pokrete Grada i u Savskoj te i Ulici Izidora Kršnjavoga gdje se izvodila rekonstrukcija nogostupa.
- Označavanjem horizontalne signalizacije, produljena su postojeća parkirna mjesta i povećan komfor korisnicima osobnih automobila. Biciklističke staze koje su od ranije postojale na tom mjestu su ukinute. Nogostup u Zapruđu prenamijenjen je u biciklističku stazu, a pješacima zabranjeno kretanje. Istovremeno, nikakva preraspodjela prostora koji je namijenjen motoriziranom prometu nije izvršena - objašnjavaju iz udruge.
A bilo je tu i označavanje staza koje, doslovno, počinju i završavaju nigdje.
- Obnavljanje horizontalne signalizacije postojećih staza i označavanje novih staza nije praćeno osiguravanjem kontinuiteta propisnog kretanja vožnjom bicikla, odnosno potrebnim upuštanjem postojećih visokih rubnjaka, označavanjem prijelaza staza preko kolnika te integracijom staza u okolnu cestovnu mrežu - navode iz Sindikata.
e, biciklisti u Zagrebu i matan miki??? Vrlo pametno pitanje. Kao prvo kako se mogu voziti nogostupom ( tratoarom ) kada je to zakonski zabranjeno?? Što radi policija i komunalni, saobraćajni redari?? NIŠTA!!!!!!! Prisustvovao kada je bicikliskinja naletjela na muškarca koji joj je nakon svega odvalio šamarčinu, čisto opravdano. A sada neka biciklisti i matan miki daju odgovor na jedno obično pitanje! U gradu ima puno transplatiranih bolesnika što bubrega što srca. Što ako se neka budaletina zaleti na takvu osobu vrlo rizičnog zdravlja i na kraju dotična osoba izgubi transplatirani bubreg ili čak umre od posljedica naleta??? Tko će biti odgovoran?? Matan miki, policija, komunalni redari???? Matan miki pobjegao u bosnu, policajci mutavi i ne mogu biti na svakom mjestu kako kažu isto kao i saobračajni redari uhljebi koji kako kažu znaju svoj posao!! Tužno da tužnije ne može biti. da matan miki nije raspizdio 200 milijardi kuna za 20 godina sve se mogl osrediti. mostovi se urušavaju, ceste kaldrme, niti jedna nije na nuli već sami hupseri, brda nakon krpanja kje izvode kumovi. nažalost toliko o urušenoj metropoli u kojoj sam proveo cijeli svoj život dok su dotični tekar s dvadeset godina uopće vidjeli tremvaj ili se vozili vlakom.