biciklisti i pješaci

Iz Sindikata biciklista upozoravaju na ovogodišnje probleme na zagrebačkim prometnicama

Problemi na zagrebačkim prometnicama
Foto: Sindikat biciklista
1/6
30.08.2020.
u 12:59

Ima primjera u Zapruđu, na Savskoj, Ulici Izidora Kršnjavoga...

Radilo se, ali u nekim slučajevima, bolje da se nije. Brisalo se, crtalo pa opet prekopavalo, a kad ni to nije bilo dosta samo su biciklističke i pješačke staze završili tek toliko da se završi. Na ovogodišnje probleme u prometu pješaka i biciklista upozoravaju iz udruge Sindikat biciklista govoreći kako unatoč njihovim apelima i borbi, nekog značajnijeg pomaka nije bilo. Rješenja koja su potrebna kako bi Zagreb barem približno bio po tom pitanju na razini velikih europskih gradova poput Berlina, Budimpešte, Beča, Pariza, Milana, Dublina…, posebice u doba željene socijalne distance, se ne primjenjuju, ili ako se i nešto pokreće, implementira se presporo.

-  Zagrebačke službe nadležne za promet od travnja do lipnja, primjerice, su provodile praksu isprobavanja prometnih rješenja na licu mjesta, trošenjem novca poreznih obveznika. Tako se redom u Zapruđu izmjenjivalo prvo brisanje označenih parkinga, zatim crtanje biciklističkih staza na preuskim nogostupima, opet prekopavanje nogostupa na kojima su tek nacrtane staze i njihovo proširivanje i na kraju brisanje staza i ponovno označavanje parkinga na nogostupu - nabrajaju iz Sindikata biciklista.

Foto: Sindikat biciklista

Foto: Sindikat biciklista

Budno su pratili i sulude pokrete Grada i u Savskoj te i Ulici Izidora Kršnjavoga gdje se izvodila rekonstrukcija nogostupa.

- Označavanjem horizontalne signalizacije, produljena su postojeća parkirna mjesta i povećan komfor korisnicima osobnih automobila. Biciklističke staze koje su od ranije postojale na tom mjestu su ukinute. Nogostup u Zapruđu prenamijenjen je u biciklističku stazu, a pješacima zabranjeno kretanje. Istovremeno, nikakva preraspodjela prostora koji je namijenjen motoriziranom prometu nije izvršena - objašnjavaju iz udruge.

Foto: Sindikat biciklista

A bilo je tu i označavanje staza koje, doslovno, počinju i završavaju nigdje.

- Obnavljanje horizontalne signalizacije postojećih staza i označavanje novih staza nije praćeno osiguravanjem kontinuiteta propisnog kretanja vožnjom bicikla, odnosno potrebnim upuštanjem postojećih visokih rubnjaka, označavanjem prijelaza staza preko kolnika te integracijom staza u okolnu cestovnu mrežu - navode iz Sindikata.


Foto: Sindikat biciklista

Ključne riječi

Komentara 17

2X
2Xgeneral
17:24 30.08.2020.

e, biciklisti u Zagrebu i matan miki??? Vrlo pametno pitanje. Kao prvo kako se mogu voziti nogostupom ( tratoarom ) kada je to zakonski zabranjeno?? Što radi policija i komunalni, saobraćajni redari?? NIŠTA!!!!!!! Prisustvovao kada je bicikliskinja naletjela na muškarca koji joj je nakon svega odvalio šamarčinu, čisto opravdano. A sada neka biciklisti i matan miki daju odgovor na jedno obično pitanje! U gradu ima puno transplatiranih bolesnika što bubrega što srca. Što ako se neka budaletina zaleti na takvu osobu vrlo rizičnog zdravlja i na kraju dotična osoba izgubi transplatirani bubreg ili čak umre od posljedica naleta??? Tko će biti odgovoran?? Matan miki, policija, komunalni redari???? Matan miki pobjegao u bosnu, policajci mutavi i ne mogu biti na svakom mjestu kako kažu isto kao i saobračajni redari uhljebi koji kako kažu znaju svoj posao!! Tužno da tužnije ne može biti. da matan miki nije raspizdio 200 milijardi kuna za 20 godina sve se mogl osrediti. mostovi se urušavaju, ceste kaldrme, niti jedna nije na nuli već sami hupseri, brda nakon krpanja kje izvode kumovi. nažalost toliko o urušenoj metropoli u kojoj sam proveo cijeli svoj život dok su dotični tekar s dvadeset godina uopće vidjeli tremvaj ili se vozili vlakom.

KO
Kokoiduhovi
11:17 31.08.2020.

2xgenerale, nisu biciklisti krivi. Oni se trude voziti biciklističkim stazama. Ali njeih jako malo ima, a mnoge se ne raspoznaju jer su oznake izblijedile. I na tim označenim, šeću ljudi sa psima s lajnom prek cijele staze, voze kolica s djecom, šeću pričajući na mobitel i nitko se ne uzrujava što biciklistima uzima stazu. I kamo da oni voze? Nebom? Umjesto silnih fontana, najskuplje žičare na svijetu, pompoznih zahoda, tisuće barjaka, trebalo je sistemski uređivati gradske ulice, staze, nogostupe, oronule gradske zgrade....a nije se...lova nestala, Zagreb prezadužen, i nisu tome biciklisti krivi. Voze najbolje kaj mogu kao što i mi pješaci hodamo po nogostupima punima parkiranih automobila i motora i nitko nas ne šljivi...i tak to ide.....svugdje po malo..pa postane puno, pa prevlada i ode sve....

KO
Kokoiduhovi
08:02 31.08.2020.

Biciklistička staza od Trnskog preko Siget; u Sigetu žute trake isprane, samo mjestimice se naziru, šetači s psima, pješaci uopće - ležerno hodaju po bic. stazi, biciklisti naravno moraju skrenuti među pješake koji ne hodaju biciklističkom stazom. Svi ljuti, nervozni i puna im kapa. S pravom. A gradske službe? Komunalni redari (koji su, usput rečeno, u zgradi općine Novi Zagreb, uz tu istu stazu...? Ma totalni nered.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije