Puzzle, društvene igre, igraće karte za remi, belot, kanastu.... a sve to s oznakom 'hrvatski proizvod', prvi se put ove godine mogu vidjeti u svijetu igračaka u Nürnbergu.
Baš tamo održava se međunarodni sajam igračaka, koji se prostire na 160.000 četvornih metara i gdje izlaže više od 2800 izlagača iz 57 zemalja. Hrvatske boje brani, pak, tvrtka Grafika Grafoprint iz Bestovja u Svetoj Nedelji, koja proizvodi igraće karte i društvene igre za djecu i odrasle.
Zapošljava 37 ljudi
– Prijavili smo se i odmah su nam rekli da je teško dobiti mjesto na tom sajmu, ali budući da smo prvi i jedini iz Hrvatske, da će se potruditi osigurati za nas dio. I uspjeli smo – kaže nam Ivan Šajnić, direktor te svetonedeljske tvrtke.
Sajam igračaka počeo je 3. veljače i danas završava, a sudjelovanjem na njemu Ivanu Šajniću se, kako kaže, ostvario dugo čekani san.
– Taj sajam je jako bitan u našem biznisu. Sin mi je kao predstavnik tvrtke na sajmu i rekao je da sve prolazi super. Dosta nam je potencijalnih kupaca prilazilo, a sin mi kaže da je prikupio dosta kontakata – veseli se Šajnić, čija tvrtka zapošljava 37 ljudi.
– Jedini smo na Balkanu koji proizvodimo igraće karte i društvene igre. Konkurenti su nam samo u Austriji i Italiji – ponosan je Šajnić, koji se igraćim kartama i društvenim igrama počeo baviti još 1996. godine. Zašto?
Nitko se tim nije bavio
– Zato što se nitko drugi nije time bavio, a uvijek gledam da radim nešto jedinstveno – odgovara Šajnić.