prijetnja svima

Teški kameni blokovi otpadaju s Mosta slobode, je li siguran?

25.02.2016., Zagreb - Ispod Mosta slobode zbog vlage srusio se betonski blok od kojeg je radjen most, sta predstavlja prijetnju tisucama vozaca i pjesaka koji svakodnevno prelaze ispod mosta. Photo: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
1/5
26.02.2016.
u 15:21

Veća se obnova, usprkos oštećenjima, ove godine ne planira, na red će doći samo zamjena asfaltnog sloja na zapadnom traku. Stručnjaci su zabrinuti, ali u Gradu kažu da opasnosti nema

Ili su već na tlu ili tek što ondje nisu završili. Teški kameni blokovi, koje su prije 57 godina klesali i crtali na Braču te ih dovozili u Zagreb kako bi krasili Most slobode, prijetnja su pješacima koji prolaze ispod spojnice Novog Zagreba s ostalim dijelovima grada, ali i tisućama vozača koji svakodnevno koriste taj most.

I ograda je hrđava

– Kameni blokovi padaju na dijelu gdje se nalazi upornjak. On spaja most s cestom i tu su najveće vibracije zbog prometa koji se svaki dan odvija na mostu. A ako oko upornjaka padaju kameni blokovi, tko zna u kakvom je on stanju – objasnio je sudski vještak za graditeljstvo Žarko Željko te dodao da blokovi padaju sa svih dijelova Mosta slobode.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL/Borna Filic/PIXSELL

Pregled stanja zagrebačkih mostova svake godine najsigurnija je opcija za njihovo održavanje, kazao je stručnjak, a izvještaj o njihovu stanju obećali su iz Grada točno prije godinu dana, kada se upravo s Mosta slobode odlomilo nekoliko kamenih blokova na ulicu Prudi, kojom, srećom, tad nije nitko prolazio.

– Nisam vidio taj izvještaj – rekao je vještak za graditeljstvo, koji ga komentirati nije ni mogao, budući da ga Grad još nije objavio. A Most slobode i dalje propada.

– I ograda mosta je hrđava, na dijelovima je od korozije i pukla, kako onda stanje ispod mosta neće biti loše. Vidite i sami, sve je puno vlage, a pri svakom prolasku kamiona, autobusa ili kombija mrve se dijelovi blokova – kazao je Tomislav Valentić, koji preko mosta svakodnevno prolazi biciklom.

Kako je objasnio, Most slobode poznaje vrlo dobro jer je do prije dvije godine radio u Tomljanovićevoj ulici uz Bundek te je ispod njega parkirao automobil.

Dekorativne obloge

– Prestao sam to raditi otkako su najavili naplatu parkiranja. Postavili su i mjesto za rampu, kao i kućicu za naplatu, ali valjda i sami vide da ne mogu naplaćivati parkirališna mjesta na koja svaki tren može nešto pasti i oštetiti automobil. U stvari, nije ni važan automobil, kamen od dva kilograma samo tako mi može pasti na glavu – rekao je Valentić.

I ograda mosta je hrđava, na dijelovima je od korozije i pukla, kako onda stanje ispod mosta neće biti loše. Vidite i sami, sve je puno vlage, a pri svakom prolasku kamiona, autobusa ili kombija mrve se dijelovi blokova

Veću obnovu Mosta slobode Grad ove godine, unatoč oštećenjima, ne planira, ali kažu da redovito prate njegovo stanje.

– Riječ je o dekorativnim oblogama te njihovo ispadanje ne utječe na sigurnost objekta. U 2016. planira se zamjena asfaltnog zastora na zapadnom prometnom traku, a bit će proveden i glavni šestogodišnji pregled svih velikih mostova u gradu nakon kojeg će se definirati prioriteti sanacije za sljedeće razdoblje – poručili su iz Grada te dodali kako vode računa o uporabljivosti mosta, kao i o sigurnosti njegovih korisnika.

Komentara 14

Avatar Nadan Vidošević
Nadan Vidošević
15:47 26.02.2016.

sigurbo je sve dok netko ne padne

ZL
zlatnirat
17:14 26.02.2016.

Ja sam mislil da je most u vladi, kaj se zato rusi?

BA
balance
16:07 26.02.2016.

Sdp-eov most mora pasti!!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije