VOZAČI PRIPREMITE ŽIVCE

FOTO Kaos na zagrebačkoj obilaznici: Kod Buzina kolona duža od 10 kilometara, vozi se uz ograničenja

Foto: Igor Šoban/PIXSELL
1/10
23.06.2022.
u 16:25

Radovi su još jednom uzrokovali kaos na obilaznici. Imate li kakve fotografije ili video pošaljite nam na dojavi@vecernji.net

Ogromne kolone stvaraju se ovog poslijedpodneva na autocesti A1, odnosno na dijelu zagrebačke obilaznice.

Kako je ranije izvjestio HAK, na vrlo prometnom čvoru Buzin, u podne su počeli radovi na izvanrednom održavanju prijelaznih naprava.

23.06.2022., Zagreb, - Guzva na zagrebackoj obilaznici zbog radova u smjeru Buzin-Lucko je oko 8-9 kilometara. Photo: Igor Soban/PIXSELL
Foto: Igor Soban/PIXSELL

Promet se odvija preticajnom trakom uz ograničenje brzine od 80 kilometara na sat što je uzrokovalo stvaranje velikh kolona u smjeru zapada, odnosno na sjevernom traku. 

- Užas, ide se mic po mic. Katastrofa, od Sesveta do Lučkog treba dva sata - kazala nam je čitateljica.

Kolona je već oko 14 sati bila do Kosnice, odnosno između 6 i 7 kilometara te i dalje raste tako da je svega sat vremena kasnije kolona do izlaza prema Domovinskom mostu, odnosno nešto više od 9 kilometara. Nešto prije 16 sati, kako se prometna špica bliži vrhuncu, kolona je narasla na preko 10 kilometara i sada se proteže i iza čvora Kosnica iz smjera Ivanje Reke.

23.06.2022., Zagreb, - Guzva na zagrebackoj obilaznici zbog radova u smjeru Buzin-Lucko je oko 8-9 kilometara. Photo: Igor Soban/PIXSELL
Foto: Igor Soban/PIXSELL

Iz Hrvatskih autocesta pozivaju vozače na strpljenje i razumijevanje.

>>Imate li kakve fotografije ili video pošaljite nam na dojavi@vecernji.net

>>  Pogledajte: Prvi kruzer prošao ispod Pelješkog mosta

Komentara 7

MA
martin@@@@@
15:02 23.06.2022.

neka ponesu kruha sa sobom i namazu ga senfom pa ce im biti lakse...

CR
crocro
20:37 23.06.2022.

Naše autoceste imaju svoj cijenik uporabe za svaku dionicu. I cijena za pojedinu dionicu nije mala. Cijena određene dionice autoceste uključuje potpuni komoditet i vožnju po prometnim pravilima i horizointalnoj i vertikalnoj signalizaciji. Vožnjom autocestom tako možemo lako prosuditi koliko će nam otprilike trajati putovanje od točke A do točke B. A onda u tijeku vožnje šok i nevjerica, nailazak na nepreglednu kolonu vozila ispred sebe. I tako vožnja sve do prestrojavanja u jedan kolnički trak a da bi smo došli do prestrojavanja često se nepredviđeno utroši i više od jednog sata, pa svako malo vožnja usporena po jednom kolničkom traku. Problem je što se siglanizacija postavi a radova nema ili su jedva uočljivi, umjesto da se aktivno radi s maksimalnim brojem ljudi noću i dalju bez prestanka i bez obzira na praznik. Ali pravo pitanje je zašpto se radovi ne odvijaju u ranoproljetno i jesensko vrijeme kada promet i turizam nije toliko aktivan. Nedavno sam vozio na dionici Zagreb-Slavonski Brod i izgubio puževom vožnjom toliko vremena da bi prije stigao magistralnim pravcem kroz naseljena mjesta s ograničenom brzinom. I što onda vrijedi autocesta. A masno plaćamo dionice autoceste. Da su gospoda poštena mogli su reći:" Na toj dionici je smanjen komoditet vožnje s usporavanjem zbog radova na autocesti, na ćemo za 30_40% smanjiti cestarinu". Ali smanjenja cestarine nema a svako malo radovi u srcu turističke sezone, kao da se namjerno čeka ljeto da započnu radovi. Nije im na čast.

OP
optrt
16:15 23.06.2022.

Bude to senfek rješil, samo malo strpljenja.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije