Ne naplatom, već njenim ukidanjem! Jedino tako, kažu u Udruzi građana Sopot, riješit će se problem nepropisnog parkiranja u njihovu kvartu, koje je prošlog mjeseca, podsjetimo, bilo okidač stanarima u Ulici Viktora Kovačića pa su peticijom krenuli u borbu za naplaćivanje baš svakog parkirališnog mjesta u svom naselju.
Stvar je vrlo jednostavna
– Razumijem stanare u Kovačićevoj jer su odmah pokraj Porezne uprave, u koju svaki dan dolaze i ljudi iz okolnih kvartova te se parkiraju baš u njihovoj ulici. S druge strane, parkiralište pod naplatom koje se nalazi odmah do Porezne vječito je prazno, baš kao i ostala dva u kvartu koja se također naplaćuju. Prema tome, stvar je vrlo jednostavna: ukine li se naplata na tim parkiralištima, rasteretit će se ulice u kojima se trenutačno parkira bez naplate – objasnio je Edi Mrkonjić iz Udruge građana Sopot i dodao kako će, krene li se s naplatom u njihovu kvartu, to tek biti početak. Čitav Novi Zagreb, smatra Mrkonjić, uskoro nakon toga postat će jedna od zona.
– Kod Potočnjakove i sama Potočnjakova druga je zona naplate, a između Turinine i SR Njemačke parkiranje se plaća pet kuna dnevno. Ako dođe naplata, pretpostavljamo da će Sopot biti druga zona, a stanarima će mjesečna parkirališna karta tada biti četrdesetak kuna. U načelu, nije to puno, ali to vam je četiri stotine kuna godišnje, što su djetetu jedne čizme, a umirovljeniku četiri participacije za lijekove mjesečno – izračunao je Edi Mrkonjić, koji dodaje kako gužve na parkiralištima ima, ali stanari tome znaju i doskočiti.
Maknu susjedov auto
U njegovoj ulici, Zemljakovoj, Sopoćani nemaju problema ni s tim da auto susjeda sami pomaknu smeta li im kad izlaze ili dolaze na parkiralište kod tamošnjih nebodera.
– Svi se znamo i znamo koji je čiji automobil. Ako stanem tako da nekoga blokiram, ne podignem ručnu i svatko auto može gurnuti ako mu smeta, što se, u konačnici, i napravi – kazao je Mrkonjić i dodao kako se mjesto za parkiranje u kvartu može navečer naći i kod sopotskog Konzuma, a nakon 20 sati nema naplate ni na mjestima na kojima se inače naplaćuje. Zato, istaknuo je, sumnja da njegovi sustanari, kako su tvrdili, moraju automobile ostavljati u Sigetu i pješačiti do svog kvarta.
– Razgovarali smo o naplati i s Vijećem mjesnog odbora, koje je također protiv. Nadam se stoga da peticija neće proći jer potrebe za uvođenjem naplate parkiranja u Sopotu zaista nema – rekao je Edi Mrkonjić uime Udruge građana Sopot.
Naplatu parkiranja treba ukinut u cijelom Zagrebu,osim u garažama koje su izgrađene u novije vrijeme.