Nova manifestacija

MiKKI donosi izložbe, koncerte, predstave, ples... na 30 lokacija

miki
Foto: HKKKKI
1/2
07.04.2016.
u 10:00

Za nešto više od mjesec dana predstavit će 12 sektora kulturnih i kreativnih industrija

Zagreb će od 16. svibnja do 21. lipnja postati velika pozornica.

Na 30 lokacija manifestacija Mjesec kreativnih i kulturnih industrija (skraćeno MiKKI) objedinit će izložbe, predstave, koncerte, ples, projekcije... Cilj je projekta osigurati veću vidljivost i razumijevanje važnosti sektora kreativnih i kulturnih industrija za razvoj gospodarstva i društva u cjelini, ali isto tako da postane tradicionalno događanje koje će pozicionirati Hrvatsku i grad Zagreb na karti Europe.

Uređenje za selfie

Za nešto više od mjesec dana predstavit će 12 sektora kulturnih i kreativnih industrija – od arhitekture, vizualnih i audio-vizualnih umjetnosti, baštine, dizajna, glazbe, primijenjenih i izvedbenih umjetnosti (kazalište, balet i ples), pa sve do medija, oglašavanja i tržišnog komuniciranja, knjiga i nakladništva te računalnih igara i novih medija. Tako će, među ostalim, održavati i koncerte na Europskom trgu, u Muzičkoj akademiji, a posjetitelji će moći uživati u izložbama u Muzeju suvremene umjetnosti, Muzeju za umjetnost i obrt, Muzeju prekinutih veza... Među događajima, u sklopu Mjeseca kreativnih i kulturnih industrija bit će i dosadašnji festivali, kao što su Animafest, Tjedan suvremenog plesa, Svjetski dan glazbe, Zagreb book festival, Cest is’d Best... Cijeli grad uredit će se o povodu MiKKI-ja, a postavit će se i punktovi za fotografiranje kako bi se turisti mogli slikati i dijeliti fotografiju na društvenim mrežama.

Program još nadopunjuju

– Planiramo i VIP otvaranje, još uvijek je iznenađenje tko će nastupiti. No, program ćemo otkrivati postupno na svojim stranicama www.hkkkki.eu – kaže Ivana Nikolić Popović, predsjednica Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija, jednog od pokretača Mjeseca kreativnih i kulturnih industrija.

Uz njih, manifestaciju organiziraju i Hrvatska udruga poslodavaca, zagrebačka Turistička zajednica, Adria media Zagreb i Creative industries Styria, uz glavne partnere Predstavništvo Europske komisije u RH i Grad Zagreb.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije