Najpoznatiji je po tome što je nebrojano puta već u više od stoljeća postojanja bio poplavljen, odnosno što se za vrijeme svake veće kiše pretvara u bazen. Miramarski podvožnjak otvoren je 29. listopada 1913. godine kao prvi zagrebački pothodnik te od tada nije mijenjao svoj izgled čemu svjedoče brojne povijesne fotografije koje se danas mogu vidjeti u muzejima. A 1925. godine Trnje je dobilo i svoj prvi asfalt i to upravo ispod podvožnjaka.
"Tokom drugog dijela 19. stoljeća i prvog dijela 20. stoljeća, u vrijeme procvata tada mladog i brzo se razvijajućeg Zagreba, Trnje i Trešnjevka su bili daleka periferija, a sve zbog dolaska željeznice koja od 1862. (zapadni i južni krak) odnosno 1870. (istočni krak) spaja Zagreb sa okolnim gradovima, ali i razdvaja pojedine gradske kvartove. Sama fizička barijera željezničkih kolosijeka koja je tokom vremena još "podebljana" dodatnom infrastrukturom (proširenja na kolodvorima, željezničke radionice kao npr Gredelj, razna skladišta i pogoni koji su spojeni na željeznicu) činila je pravi "kineski zid" između Grada i Sela/Predgrađa. Čini se da ni samome gradu nije bilo posebno stalo do uspostavljanja boljih veza između gradskog sjevera i juga, jer tek je nakon dugih pregovora 30-tih godina izgrađen podvožnjak kod Miramarske ulice koji je sve do danas ostao jedina prometna veza između Savske ceste i Držićeve/Strojarske ulice, uz još dvije pješačke poveznice, nekadašnji pješački nathodnik kod Glavnog kolodvora koji je sredinom 70-ih godina zamijenjen pothodnikom te uski prolaz kod Runjaninove ulice", piše Vanja Radanović u svom blogu Nepoznati Zagreb.
"Podvožnjak ispod željezničke pruge u Miramarskoj ulici u Zagrebu je vrlo nezgodno, a bogami i vrlo opasno mjesto. Kao jedno od najnižih točaka (obzirom na nadmorsku visinu) u gradu, a obzirom na stanje gradske kanalizacije i odvoda, pri bilo kojoj obilnijoj kiši totalno poplavi i pretvori se u malo jezero. Promet kroz njega tada postaje ili otežan, ili totalno nemoguć, ovisno o tome koliko je vaše vozilo blisko amfibiji. To stvara velike prometne zastoje, jer su sjever i jug Zagreba odvojeni željezničkom prugom koja prolazi točno kroz centar grada, a nema toliko puno mjesta gdje se može presjeći automobilom", navodi pak Geocaching.
vrlo je čudno da nije moderniziran, obnovljen nakon 90-ih na valu velikih investicija, buahahahahaha... lopine nisu svoje urede okrečili...samo drpanje