prevare potrošača

Na prepad 'hvataju' građane i obećavaju jeftiniju struju

HEP zgrada
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
06.05.2014.
u 08:08

Nepoznate se osobe predstavljaju kao zaposlenici HEP-a. Traže uvid u račune za električnu energiju i očitanje brojila

Broj građana od kojih je zatražen uvid u račune za električnu energiju na njihovim kućnim adresama te i očitanje brojila, a onda im u brzini ponuđeni na potpis ugovori s drugim distributerima svakim je danom sve veći.

Kupcima koji su tako dovedeni u zabludu, a nisu imali prilike zatražiti ni dokumente onih koji im se lažno predstavljaju, a kamoli stići pročitati što im se na potpis nudi, prijavljuju da im se te osobe, koje im na vratima obećavaju jeftiniju struju, redovito predstavljaju kao zaposlenici HEP-a.

Isti je slučaj doživio i naš čitatelj A. C. (podaci poznati redakciji) kojemu su mobitelom fotografirali obračun i uplatnicu, ali i osobne dokumente koje su zatražili na uvid.
– Kada sam pitao zašto im trebaju OIB i osobna iskaznica, kazali su da je to radi podataka u računu. Tek sam poslije shvatio da nešto nije bilo u redu, jasno je da su predstavnici drugih distributera, ali kojih, ne znam – ljutit je naš čitatelj koji je o događaju odmah pismeno obavijestio i HEP.

O takvim načinima “lovljenja” novih klijenata obaviješteni su i u udruzi Potrošač, kao i u HEP-u, no baš nitko ne otkriva o kojim se to konkurentskim tvrtkama radi.

– Sporno je svako lažno legitimiranje. Kupci moraju inzistirati na iskaznici i svakako ništa ne potpisivati ako nemaju vremena za proučavanje dokumenta – poručila je Jadranka Kolarević iz Potrošača.

Iz HEP-a pak kažu da nisu angažirali terenske predstavnike niti svoje zaposlenike upućuju u domove kupaca radi ponude ugovora o opskrbi energijom.

– Svi naši zaposlenici imaju službenu odoru i iskaznicu koju su obvezni pokazati. Dodatnu provjeru identiteta osobe, odnosno utvrđivanje je li osoba ovlašteni zaposlenik HEP-a građani mogu obaviti telefonskim pozivom u lokalnu (područnu) jedinicu HEP ODS-a– upozorili su građane iz Hrvatske elektroprivrede te napomenuli kako pri sklapanju ugovora mora biti naveden i način raskida ugovora.

Komentara 11

FR
Francika
09:32 06.05.2014.

Meni je jučer na vrata pocincala žena sa karticom RWE oko vrata i blokom. Nudila je jeftiniju struju do 17%. Rekla je da ću dobivati samo jedan račun, jer kao oni postaju distributeri bez HEP-a. Barem sam ja tak shvatila.. Kad me je tražila zadnji račun od struje, rekla sam joj da to ne dolazi u obzir jer uopće nisam zainteresirana za promjenu dobavljača struje. Pomalo uvrijeđeno, čak i ironično, rekla je: Onda i dalje plaćajte skupu struju( a u zraku je ostalo visiti kad ste tak glupi), na kaj sam ja odgovorila Fala Bogu i hoću.Mislim da bi se najviše stariji ljudi morali čuvati ovih napasnika, koji imaju nastup Kontrolora koji u starijima izaziva strahopoštovanje, i onda se zgube u blagoglagoljivosti dotičnih akvizitera,pa kad ih obrlate plaču. Nije to samo slučaj sa strujom, svako malo mi nude druge teleoperatere, a ponašanje je uvijek isto. Nasilno sa zaključkom, kak ste glupi i neznate kaj propuštate.

EH
enigmus-hr
09:22 06.05.2014.

RWE. Dosadni su ko uš

DR
dragica949
09:49 06.05.2014.

Ciljana skupina takvih , a i ostalih akvizitera i <akvizitera<su stariji i sami.Ako nisi zainteresiran za uslugu,ne puštaj nikoga u kuću, a i na telefonske nagrade,treba kratko i jasno,reči :Hvala ne interesira me,pa prekinuti poziv.Nikakvo opravdavanje i razgovor.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije