Lunilou

Naša kolekcija za mame bila je hit, a uskoro stiže još noviteta

Foto: Sanja Jagetić/LUNILOU
1/5
26.01.2021.
u 12:00

U protekloj godini ispunila im se velika želja, otvaranje showrooma, koji se smjestio u Ilici 26 i estetikom predstavlja upravo duh brenda čiji je naziv spoj imena Izabelinih nećakinja Lucije i Nikol.

Godina iza nas bila je puna izazova i za modnu industriju, pa tako i hrvatski brend Lunilou vlasnice Izabel Kovačić. Sa sestrom Ivanom Čirjak pokrenula ga je 2015., a u međuvremenu je postao sinonim za kvalitetnu organsku odjeću s hrvatskim potpisom, posebice za djecu. U protekloj godini ispunila im se velika želja, otvaranje showrooma, koji se smjestio u Ilici 26 i estetikom predstavlja upravo duh brenda čiji je naziv spoj imena Izabelinih nećakinja Lucije i Nikol.

Da se može i nasljeđivati

– Najvažnije nam je bilo da stvorimo dobru atmosferu za tim i ljude koji dolaze u showroom. Upravo zato držale smo se minimalističkog stila uređenja kako ne bismo prenatrpale prostor nego mu dale priliku da sve osvoji na prvu – objašnjava Izabel, koja je nedavno, podsjetimo, rodila sina Ivana.

Odluka o lokaciji, dodaje, bila je spontana. Ilica je oduvijek ulica mode, a u prostor su se zaljubile na prvi pogled. Adaptacija je bila dugotrajan proces s obzirom na koronu, ali i potres, no sve je ispalo kako su zamišljale. A pandemija je utjecala i na posao.

Foto: Sanja Jagetić/LUNILOU

– Razlika se osjeti, naravno, ali na to smo se pripremile od samog starta. I usprkos svemu nismo stale s realizacijom planova, već smo izbacile i kolekciju posteljina od organskog pamuka – govori Izabel.

Iza svake nove linije kriju se istraživanja jer je glavni princip brenda ekološka održivost, što traži dulje pripreme.

– Naši su proizvodi izrađeni su od najkvalitetnijih organskih materijala kako bi izdržali stalna pranja te bili kao novi i kada se nasljeđuju. Inspiracija nam pak dolazi iz svakog aspekta života – ističe vlasnica brenda koja većinu vremena provodi u Londonu, no ima tim ljudi koji su zaduženi da sve “štima” i u showroomu i u ostatku poslovanja.

Iako se brend prvenstveno bazira na odjeći i dodacima za djecu, lani su predstavili i kolekciju za odrasle, majice kratkih rukava i torbe za mame, koja je, ističe Izabel, postala pravi hit i rasprodala se u rekordnom roku. A izbacile su i liniju dodataka za kuću koja im je dugo bila želja pa su, kaže, jako ponosne što su taj projekt realizirale u teškoj 2020.

Samo gledati naprijed

Uspješna ljetna kolekcija za odrasle, pak, u ovoj je godini dobila i nastavak, u kojemu su se našli artikli od popularnog teddy materijala, ali i nezaobilazne maske.

Foto: Sanja Jagetić/LUNILOU

– Jedva smo dočekali zimsko razdoblje kako bismo predstavili proširenu ponudu za odrasle – ističe Izabel.

Ni u ostatku 2021. neće stati jer se u radionici brenda Lunilou uvijek “kuha” nešto novo.

– Lanjska me je godina naučila da ne radim nikakve planove. No, usprkos tome, možemo samo gledati naprijed i nadati se da ćemo uskoro ponovno živjeti staro normalno – zaključuje.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije