Od 1. rujna bez posla će ostati još 235 radnika Gredelja pa će u nekad uspješnoj tvrtki koja je još do prije dvije godine zapošljavala 1464 osobe ostati njih 496.
Najnoviji potez da se ugovori koji istječu 1. rujna ne produže za 235 radnika stečajni upravitelj Pero Hrkać pravda izostankom očekivanih poslova, posebno iz Hrvatskih željeznica.
– Kako nam Hrvatske željeznice ne šalju na održavanje i popravak svoja vozila, nego posao daju strancima, na primjer motore šalju na popravak u Belgiju, izravno pridonose tome da kapaciteti Gredelja nisu zaposleni pa ponovno, nažalost, velik broj radnika nije potreban – kazao je Hrkać.
Dodao je da su računali i na projekt izrade 44 vlaka za potrebe HŽ-a koji ih je također mimoišao. I dok se Hrkać žali na maćehinski odnos države prema Gredelju, čijim bi se gašenjem, kako je kazao, sav hrvatski željeznički vozni park morao servisirati u susjednim zemljama, kao što su Rumunjska i Srbija, na samog stečajnog upravitelja žale se radnici.
– On sad pere ruke i krivnju prebacuje na HŽ, no što je dosad radio? Umjesto da je oko sebe okupio sindikat, on nas je zabranio i raspustio – kazao je Željko Starčević, bivši čelnik sindikata Gredelja koji je otpušten još u listopadu 2012. kada je pokrenut stečaj. Dodao je da je Hrkać samo produžena ruka konkurentskih tvrtki koje imaju podršku i u nadležnom ministru prometa da se Gredelj jednostavno ugasi.
>>Stručnjaci odlučuju o Paromlinu i Gredelju – što obnoviti, a što srušiti
>>Otkaz u Gredelju ocu i sinovima, u obitelji sa 12 članova radi samo supruga
A Grcic prodaje maglu o padu nezaposlenih... Prije se radi o bjezanju iz ove bankrot drzave, nego o padu nezaposlenosti.