Dodjelom priznanja najuspješnijim sudionicima u subotu je završena virtualna Smotra Sveučilišta u Zagrebu, a njezini sadržaji ostaju i dalje dostupni na mrežnoj stranici www.smotra.unizg.hr, na podstranici "Smotr@".
Na ovogodišnjoj virtualnoj Smotri, pod motom "Klikni s faksom!", predstavile su se 34 sastavnice Sveučilišta - 31 fakultet i tri umjetničke akademije, a mrežna stranica www.smotra.unizg.hr ostat će središnje mjesto za informiranje maturanata, potencijalnih budućih studenata te svih zainteresiranih, priopćili su sa zargeabčkog Sveučilišta.
Smotra je održana u hibridnom obliku, u kombinaciji objave digitalnih sadržaja na virtualnim štandovima fakulteta i akademija (promotivni videozapisi, letci, brošure i drugi materijal u PDF ili drugim formatima koji omogućuju preuzimanje i pregled prilagođen mobilnim uređajima) i predstavljanja sastavnica Sveučilišta u Zagrebu i njihovih studijskih programa po područjima.
Tradicionalno, na završetku programa Smotre proglašeni su najuspješniji sudionici manifestacije te je priznanje za najbolje cjelokupno predstavljanje dobio Farmaceutsko-biokemijski fakultet, a priznanje za kreativne virtualne štandove dobili su: Rudarsko-geološko-naftni fakultet, Prirodoslovno-matematički fakultet te Fakultet filozofije i religijskih znanosti.
Priznanje za korisničku pristupačnost dobio je Fakultet kemijskoga inženjerstva i tehnologije, a za najsadržajniji virtualni štand Fakultet elektrotehnike i računarstva, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije i Filozofski fakultet.
Najbolje videopredstavljanje na virtualnoj Smotri ostvarili su Učiteljski fakultet i Muzička akademija, a priznanje za najveći doprinos u organizaciji Smotre dobio je Fakultet političkih znanosti.
Dobitnici priznanja za najbolje predstavljanje na društvenim mrežama i TikTok platformi bit će objavljeni naknadno.
Smotra Sveučilišta u Zagrebu organizira se tradicionalno kako bi se učenici završnih razreda srednjih škola, studenti i svi zainteresirani informirali o studijskim programima i upisnim uvjetima, studentskom životu, kao i o brojnim drugim pojedinostima koje su mladim ljudima važne prilikom odluke o upisu na fakultet.
Program ovogodišnje Smotre realiziran je uz potporu Televizije Student koja je online prenosila predstavljanja fakulteta i akademija, a budući studenti su program Smotre pratili i na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedln, YouTube, TikTok).
Malo o dizajnu / vizualnom zaglavlju događaja. Očito se tražila nekakva kompjuterska suvremenost, naglašena elektroničkost, ali ovo je napravljeno kao da je 1999. Čak i slogan zapeo u prošlosti. Trebalo je biti napravljeno kao da je 2030.