kontakt centar

Odsad ZET-ove operatere možete dobiti 24 sata dnevno

05.09.2014., Zagreb - Niskopodni tramvaj u spremistu tramvaja Ljubljanica. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL
22.04.2015.
u 10:03

Od danas će građani moći ostaviti poruke i u pretincu govorne pošte, a operater će svakog pozivatelja zvati povratno što prije moguće

Građani koji zovu besplatnu telefonsku liniju ZET-a na broj 0800 200 060 kako bi ostavili svoje pritužbe, prijedloge ili dobili potrebne informacije - više ne mogu ostati bez odgovora.

Praksa zauzeća i nemogućnosti dobivanja operatera na liniji odlazi u povijest. Naime, iz ZET-a poručuju kako će od danas građani imati priliku kroz sva 24 sata dnevno svoju poruku ostaviti u pretincu govorne pošte, no tada su operateri ZET-a dužni svakog pozivatelja povratno nazvati u najkraćem mogućem roku.

– Kontakt centar dnevno zaprima brojne pozive pa je ponekad potrebno i pričekati na razgovor. U prvom slobodnom trenutku ovlašteni djelatnik kontaktirat će pozivatelja na broj s kojeg je poziv upućen kako bi izbjegli dosadašnju praksu– poručio je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a. 

Komentara 1

Avatar Grunf
Grunf
13:36 22.04.2015.

ovi u ZETu su uvihek puni ideja koje ničemu ne služe. bilo bi bolje da porade na voznom redu tako. da se zna točno kada s koje stanice kreće vozilo

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije