Građani koji zovu besplatnu telefonsku liniju ZET-a na broj 0800 200 060 kako bi ostavili svoje pritužbe, prijedloge ili dobili potrebne informacije - više ne mogu ostati bez odgovora.
Praksa zauzeća i nemogućnosti dobivanja operatera na liniji odlazi u povijest. Naime, iz ZET-a poručuju kako će od danas građani imati priliku kroz sva 24 sata dnevno svoju poruku ostaviti u pretincu govorne pošte, no tada su operateri ZET-a dužni svakog pozivatelja povratno nazvati u najkraćem mogućem roku.
– Kontakt centar dnevno zaprima brojne pozive pa je ponekad potrebno i pričekati na razgovor. U prvom slobodnom trenutku ovlašteni djelatnik kontaktirat će pozivatelja na broj s kojeg je poziv upućen kako bi izbjegli dosadašnju praksu– poručio je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.
ovi u ZETu su uvihek puni ideja koje ničemu ne služe. bilo bi bolje da porade na voznom redu tako. da se zna točno kada s koje stanice kreće vozilo