SANACIJE I GRADNJE

Ovoga se ljeta kopa na 40-ak lokacija. Vozači: Nije bajno, no pretrpjet ćemo

Izmjena vrelovoda u Ulici Grada Vukovara
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
1/14
08.07.2019.
u 12:13

Metropola je opet postala gradilište pa je neke ceste, ne želite li zapeti u gužvi, bolje izbjegavati

Ljeto je stiglo, metropola se prazni, a asfalt se još više užario jer se, po tradiciji, Zagreb pretvara u gradilište. Unatoč visokim temperaturama, radnici svakodnevno kopaju, buše, asfaltiraju... kako bi grad jesen dočekao u boljem izdanju. Trenutačno se “šminka” na 40-ak lokacija, među kojima je i Remetinečki rotor, iako smo na tamošnje radove već navikli. Ljeto je pak rezervirano za gradnju oko 280 metara dugog podvožnjaka koji će povezivati istok i zapad, kao i nasipa za skretanje, što će stvarati gužve u Riječkoj ulici, gdje se prema posebnoj regulaciji vozi do 14. kolovoza.

Sanacija od pet milijuna

Radi se i na nadvožnjaku na Slavonskoj aveniji iznad Držićeve. Ulaganje vrijedno oko pet milijuna kuna uključuje sanaciju ograde, servisnih staza, hidroizolacije, upornjaka, ležajeva, ali i novi sloj asfalta, a sve bi trebalo biti gotovo do kraja kolovoza. Nešto je kraći rok za Most slobode pa bi do 18. kolovoza na njemu trebale biti osvježene pješačke staze, ograda, hidroizolacija i čelični lukovi. U tijeku su i radovi na istočnome stupu Podsusedskog mosta, starog više od stotinu godina, a dovršeni bi trebali biti do kraja listopada, kažu u Gradskom uredu za prostorno uređenje. Koliko će trajati gradnja mini kružnog toka i parkirališta s 90-ak mjesta u Ulici grada Chicaga, pak, nisu odgovorili.

Izmjena vrelovoda u Ulici Grada Vukovara
1/5

Danas počinje i uređenje kilometra kolnika u Nazorovoj ulici, a do kraja kolovoza kopa se i u Grižanskoj. Sređuju se i semafori, i to na Selskoj, koja će dobiti tri nova, na Prisavlju te u Šoljanovoj ulici u Španskom. Za desetak dana mehanizacija bi se pak trebala ukloniti s Mirogojske ceste, gdje se uređuje nogostup, tada bi trebala završiti i sanacija kolnika u Adžijinoj, a radi se i u ulicama Dudovec, Slavujevac, Žlebec, Dedići, Đure Sudete, Božidara Magovca, Vrbanićevoj, Dulčićevoj, Sesvetskoj, Roglićevoj, Trpučanskoj... Ne miruju ni radnici Plinare, a rekonstrukcija sustava u ulicama Čulinec I. i II. te na Barutanskom bregu trebala bi završiti do kraja mjeseca, nešto ranije u Kovačićevoj i Rockefellerovoj, u petak u Medulićevoj, a do početka kolovoza u Ivanićgradskoj.

Zimi bi bilo sto puta gore

Što se tiče raskopanih tračnica, zamjena onih na raskrižju Tratinske i Andrašecove trebala bi biti završena sutra, a do kraja mjeseca, kažu u ZET-u, nove bi trebale niknuti i u Ilici kod Ulice Republike Austrije.

I dok zbog silnih gradilišta dio Zagrepčana, ali i turista, opet negoduje, taksist Tomislav Marušić jedan je od optimista.

– Nije bajno, ali raditi se mora. Cijeli se dan vozikam gradom, no ove sezone stanje i nije tako strašno. Bolje da su sada raskopali, kada je grad poluprazan jer bi pravi kaos bio da su to učinili, primjerice, usred zime. Što se mora, mora se, pretrpjet ćemo kao i svake godine – ističe Marušić.

Otežano će se do sredine kolovoza voziti i Vukovarskom kod Lisinskog jer se ondje premješta dio magistralnog vrelovoda. Točno 15 metara južnije smjestit će se cijevi, objasnili su u HEP Toplinarstvu, kako ne bi više prelazile ispod livade na kojoj će se graditi Spomenik domovini.

– Radove na Trgu Stjepana Radića provodimo za potrebe Grada Zagreba koji ih i financira – kazali su u HEP-u, ali na pitanje koliko košta premještanje vrelovoda, odnosno njegove dionice od 120 metara, nisu odgovorili. Nakon što je prvi natječaj za Spomenik domovini, podsjetimo, u siječnju poništen jer je na njega stigla jedna ponuda, i to oko šest milijuna kuna veća od procijenjene, Grad je u ožujku nadmetanje ponovio. Digla je tad Gradska uprava procjenu cijene gradnje pa je u travnju natječaj i uspio, odnosno na njega je isto stigla jedna ponuda, i to opet Tigre i Vodotehnike, koje će monument, po ideji koju potpisuje arhitekt Nenad Fabijanić, realizirati za 34,7 milijuna kuna. U natječaju stavke premještanja vrelovoda nema, što znači da će cijena spomenika biti bliža 40 milijuna kuna. 

Komentara 7

DU
Deleted user
12:30 08.07.2019.

Dobro je što smo od našeg vođe naviknuti da se ovako malo radi u gradu. Zamislite kolapsa da se počnu graditi mostovi, probijati podvožnjaci, polagati nove tramvajske pruge...

DU
Deleted user
14:59 08.07.2019.

kod mene se prošlog ljeta 2 tjedna uređivalo neko raskršće na način da su prva 3 dana radili, poslije su se tjedan dana vrtjela trojica radnika, a zadnjih dana čak petorica.... a u Rusiji to srede za 1 dan.....

VO
volina
15:41 08.07.2019.

Kao da su stručno birali kako napraviti što veću gužvu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije