Vožnja skelom Medsave, igranje golf na terenima u Blatu, planinarenje na Medvednici i Žumberku, ispijanje vina na Plešivici, ali i piknik u parku Maksimir, bicikliranje kroz Samobor, šetnja Zrinjevcem, Botaničkim vrtom...
Scene su to kojima zagrebačka turistička zajednica i ona Zagrebačke županije promoviraju aktivnosti na otvorenom u glavnom gradu i zagrebačkom prstenu, a koje su dio novog promotivnog filma "Blizu grada, blizu srca". Ime je to i njihove zajedničke kampanje, u sklopu koje stavlja naglasak na zelenilo, boravak u prirodi, rekreaciju, kao i na bogatu kulturnu i gastronomsku ponudu metropole i njene okolice.
Producentica je filma, kažu u TZ-u, Martina Miličević čiji je video "Zagrebačka vinska priča" / "Winetasting Path Home" osvojio treće mjesto na svjetskom video natjecanju najtiražnijeg vinskog magazina Wine Spectator. Narator u filmu je Rob Reider, američki peterostruki dobitnik Emmy nagrade za svoje emisije i glazbene skladbe, a s njim je TZGZ već ostvarila suradnju na filmu "Zagreb Loves You".
- Ovo je prvi put da dvije turističke zajednice partnerski surađuju u promociji Zagreba i okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju. U ljetnom periodu održavanja kampanje ostvareni su zapaženi rezultati pa je, tako, najviše posjeta stranici koju smo kreirali u sklopu kampanje - www.aroundzagreb.hr došlo iz Hrvatske (40%), ali i sa tržišta gdje je kampanja provođena - iz Slovenije (35%) te Austrije, Njemačke i BIH (25%). Bilježimo i interes Amerikanaca, iako na tom tržištu nije rađena posebna promocija. To svakako pokazuje da je tematika prirode i boravka na otvorenom te aktivni turizam očito interesantna tržištu SAD-a te predstavlja svojevrsnu smjernicu za buduće aktivnosti - zaključuju u TZ-u.
Najljepsi grade moj ❤